Gå til innhold

Final Fantasy! Hvilket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husker jeg spilte Final Fantasy på PS2 for flere år siden. Lyst å spille det igjæn men på PC. Aner ikke vilke som er bra nå. Gidder ikke online.

6526236[/snapback]

 

Vilke som er bra nå?

Et Final Fantasy er nå like bra nå som da det kom ut.

Men det finnes foreløpig bare to Final Fantasy på PS2 som ikke er online. Det er Final Fantasy X og Final Fantasy X-2.

Det finnes FF til PC som ikke er online ja. Både Final Fantasy 7 og 8 er utgitt på PC.

Lenke til kommentar
Final fanatasy VII er helt genialt,  fikk meg det og runna det bare for litt siden, graffiken er temmelig utdatert da, men det gjør ingen ting :).  Genial story, og tar noen dager og runne(9 dager for meg)

6529867[/snapback]

 

Word! Ingen FF slår 7'ern.

 

Men så må du huske at du ikke har runda spillet (selv om handlinga blir ferdig) før du har tatt Weapons.

 

Rød i desert, underwater og han under sumpen. (mener han i sumpen kan tas på euro-versjonen iaff)

Lenke til kommentar

Du har Emerald Weapon under vann og Ruby Weapon i ørkenen utenfor Desert Prison. Disse finnes kun i Europa-versjonen av spillet, og var ikke med i den originale versjonen som ble utgitt i Japan. De ble lagt til for at Europeerne skulle ha noe ekstra å bryne seg på. I Japan liker de fleste enkle spill som de ikke trenger å streve med å klare.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

FF7 ble jo vistnok heller aldri fullført har jeg lest. Noen som strevde med å få alle 1/2 soldiers eller hva det var de het? Skulle jo egentlig være mulig å få Sephiroth ved å ha det komplette settet med disse og den kopien av masamune og gå med disse til Bugenhagen. Husker jeg satt oppe i mange netter og prøvde dette, men til ingen nytte.. Prøve å revive Aeris også, men funket ikke.

Fordi alt dette skulle egentlig være mulig, men Square rakk ikke å gjøre ferdig alt. Ta f.eks dette med nøkkelen til Midgar. Man kan få den og komme inn til Midgar, men det er ingenting å se der, bortsett fra spøkelset til Aeris.

 

Husker jeg spilte meg blå av å prøve ut disse tingene. MÅTTE få alt i Gold Saucer av premier osv, MÅTTE ta alt av alt og få alle W-materiaene. Men fikk aldri til dette med Sephiroth og Aeris. Så jeg sendte mail til SquareSoft og fikk svar om at det ikke var mulig i spillet som ble utgitt. Kjipern..

Lenke til kommentar

final fantasy 7 og 8 er utgitt til pc, men final fantasy 9 til playstation kan spilles på pc via emulator.

 

Det var meningen at aeris skulle dø, og aldri stå opp igjen. og nei, det går ikke an å få sephiroth i gruppa. Alt dette er bare rykter. Dette går kun an om du hacker spillet med en trainer eller gameshark. Om aeris skulle stått opp igjen måtte de ha skrevet om historien, laget en ny sluttsekvens til spillet, og skrevet om advent children.

 

Key til midgar er ikke bare for å få se spøkelset til aeris, men også for å få det beste våpenet til tifa.

Lenke til kommentar

Det skulle aldri gå an å redde Aeris, men å revive henne etter at hun ble drept. Det med Sephiroth var vistnok at det skulle gå an å få en kopi av han, altså aldri den ordentlige selvfølgelig. Men det er mye mer usikkert enn at man skulle få revive Aeris. Fordi jeg spilte FF7 på pc og der er det mulig å komme seg til et såkalt debug-room der man kan hoppe inn i alle deler av spillet osv. Der fikk jeg Sephiroth på laget, men jeg fikk ikke styrt han uheldigvis. Han var bare lik som i drømmen i begynnelsen av spillet i Kalm. Robot med andre ord.

 

Men jeg fikk spilt som han husker jeg med en mod da til pc. Den byttet om grafikken osv til Cloud og Sephiroth. Ble litt teit da med Cloud som bad-guy, men litt interessant likevel! :) Det eneste store ulempen var at animasjonene ikke var forandret slik at Sephiroth fikk animasjonene til Cloud og forskjellen her er at Cloud er hjulbent mens Sephiroth går rett med føttene helt ved hverandre. Ble seende litt kårni ut. :)

Lenke til kommentar
Men jeg fikk spilt som han husker jeg med en mod da til pc. Den byttet om grafikken osv til Cloud og Sephiroth. Ble litt teit da med Cloud som bad-guy, men litt interessant likevel! :) Det eneste store ulempen var at animasjonene ikke var forandret slik at Sephiroth fikk animasjonene til Cloud og forskjellen her er at Cloud er hjulbent mens Sephiroth går rett med føttene helt ved hverandre. Ble seende litt kårni ut. :)

6568022[/snapback]

Who cares, så lenge man får spille den ultimate slemmingen gjennom tidene! :fun:

Lenke til kommentar

FF VII er det beste spillet i historien! Og hvis du samlet alle soldier dukkene(32 stk mene rjeg det var) så skulle du gå til en fyr i Junon og få han til å bygge en robot til deg hvor du da kunne ha han på laget ditt...Men dette fungerte ikke! prøvde det og fikk bare masse items istedet......Men men....Fortsatt verdens beste spill og ingentign slår det:D

Lenke til kommentar

FF VII er det beste FF-spillet uten tvil. Men jeg anbefaler å spille det på gode gamle Playstation. Konverteringen til PC er vist ikke så bra etter det jeg har hørt.

 

Ellers kan man jo håpe på at det er noe i ryktene om en reemake av final fantasy VII (og at det kommer til PC)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...