Gå til innhold

Play.com is back (kanskje)

Gunfreak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør jeg også. En lapp der det står at det ikke var plass til pakken i postkassa og at jeg kan hente den på postkontoret.

Skrevet

Mine filmer ble postet 19 og jeg fikk dem idag (22). Det er nok raskere enn jeg noensinne har mottatt varer tidligere fra dem. Håper dette er varig og ikke bare et forbigående sommerfenomen...

Skrevet

Herliig om dem har fåt anus i gir. Skal legge inn ein bestilling på mandag da lønninga kommer. Deilig om eg får dem innen 2-4 dager :)

Skrevet
Jeg fikk filmen jeg bestilte på Torsdag i dag :)

Play.com IS BACK!

6547689[/snapback]

Deilig!! Da tror og håper eg at eg får alle filmene mine mot slutten av uka :cool:

Skrevet
Deilig!! Da tror og håper eg at eg får alle filmene mine mot slutten av uka :cool:

6547714[/snapback]

Det er faktisk akkurat det det er. Deilig! Håper dette er en trend som kommer til å være stabil og at ting holder seg slik. Blir en utrolig skuffelse å se Play.com falle tilbake igjen etter dette!

Skrevet

Ser ikke ut til at Play er like raske når det gjelder spill...

Har enda ikke motatt Battlefield 2 som jeg bestilte for over 8 dager siden :hmm: Kjipe greier ass :(

Og jeg som hadde tenkt å bruke siste uke av ferien på BF2 spilling :ermm:

Skrevet

Har enda ikke motatt Battlefield 2 som jeg bestilte for over 8 dager siden :hmm: Kjipe greier ass :(

Og jeg som hadde tenkt å bruke siste uke av ferien på BF2 spilling  :ermm:

6549544[/snapback]

Sånn som jeg ser det koster BF:2 £17.99. Dette er over grensen på 200,- og det er vel derfor du ikke har mottatt spillet, ligger vel å koser seg i tollen :)

Skrevet

det er nok utallige klage mails fra ale europa som har gjort at de måtte gjøre noe. da de sikkert vil tape mange kunder spesielt til amazon.co.uk

Skrevet

Og jeg som hadde tenkt å bruke siste uke av ferien på BF2 spilling  :ermm:

6549544[/snapback]

Du skal heller ikke telle med helger, kun arbeidsdager siden ingenting fraktes av posten (osv) i helgene som regel.

Fikk selv 2 filmer etter henholdsvis 3 og 4 arbeidsdager :thumbup:

Skrevet

Ja, holder de denne trenden skal jeg motta 2 filmer idag :D

Det håper jeg virkelig på ettersom den ene av de er 3 disc utgaven av Clerks!

Skrevet

I dag har ihvertfall filmene mine blitt sendt. Så da er det bare å sette seg på gjerdet og myse etter postbilen med alle de bruke pappkonvoluttene :wee:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...