Gå til innhold

Dagens snappshot Doffen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes dette var kjempebra, ikke bare som snapshot. Jeg tror nesten du kunne kostet på deg en smal ramme, for dette var nesten litt surrealistisk. Det uskarpe betyr ingenting, for helheten er så sterk her. Du har det fantastiske uttrykket til bikja. Fart og innlevelse til tusen. I bakgrunnen står to flotte småjenter (tvillinger?) i matchende rosa kjoler. Buskene bærer matchende rosa roser. Hadde du lagt på litt vignettering så hadde det vært som om du har besøkt sekstitallet. Bildet får meg til å tenke litt på the late great Diane Arbus. Art by accident.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Litt offtopic kanskje, men det kommer en film om Diane Arbus i år, med Nicole Kidman i hovedrollen. Spennende å se hvordan den filmen blir.

 

Link til IMDB: imdb - Fur (2006)

6521951[/snapback]

WHAT??!!

LITT Off topic?

Jaja

Sinnsykt bra bilde.

Litt uskartp, men ødelegger ingenting på dette bildet.

Man bryr seg ikkje om det liksom, for bildet er så spennede.

Lenke til kommentar

Takker for raske svar.

Moro at dere likte bildet. Synes selv det ble morsomt med det uttrykket til hunden og spesielt da med jentene (ja tvillinger) i bakgrunnen. De er kjempe kompiser med hunden selv om ikke bildet innviterer til å slippe barna løse sammen med den :!:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hei igjen

Ja bruk det gjerne som skrivebordsbakgrunn

6527429[/snapback]

 

Tusen takk, du er snill :love:

viste det til kona, og selv om hun er dragen min så likte hun det. Bildet inneholder masse informasjon i tillegg til bikkja, liker spesielt tvillingene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...