Gå til innhold

PS2 ratt på PC

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo

Jeg har forøvrig et ps2 ratt stående her: LINK

Kansje litt teit spørsmål, men er det en måte få brukt det på pc'en? kobler jo til ps2'en med usb pinne der også. Men lurer på om det går? Har egentlig ikke noe spesielt lyst til å kjøpe enda et ratt til. Har brukt nokk penger allerede :) Men hvis rattet ikke kan brukes, er det noen som har forslag til et billig og bra ratt til pc da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fungerer helt 100%, bruker det selv :)

Bare last ned denne programvaren fra logitech og installer det. Det står Logitech MOMO på den siden, men er til alle logitech rattene så vidt jeg vet.

I det programmet kan du lage egne profiler til alle spillene dine, hvor man kan stille inn forskjellig rotasjonsgrad osv. til disse. Eller man kan stille på de globale instillingene og kjøre med samme oppsettet på alle spillene dine.

Skrevet

Det rattet funker perfekt med pc ja, som sagt last ned softwaren som Zed-smeltelim linker til.

Bruker det en del til Live For Speed når jeg kjeder meg litt, veldig artig.

Skrevet
Det rattet funker perfekt med pc ja, som sagt last ned softwaren som Zed-smeltelim linker til.

Bruker det en del til Live For Speed når jeg kjeder meg litt, veldig artig.

6519718[/snapback]

takker, da skal jeg jammen koble opp etterpå, hvis jeg finner det :D

Skrevet

Til den prisen må jo det rattet sies å være et røverkjøp. Har det selv, og det er helt strøkent. At det funket på PC også visste jeg ikke da jeg kjøpte det, så det kom som en meget hyggelig bonus. Bruksområdet utvidet 100%. :thumbup:

Skrevet
Til den prisen må jo det rattet sies å være et røverkjøp. Har det selv, og det er helt strøkent. At det funket på PC også visste jeg ikke da jeg kjøpte det, så det kom som en meget hyggelig bonus. Bruksområdet utvidet 100%.  :thumbup:

6520137[/snapback]

Ja elsker det rattet, kjøpte da det kom ut, kostet da 1200kr, så de har blitt en del billigere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...