sv1 Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Når vi er inne på det, med full beskyttelse mot fire, kan jeg da være vampyr å gå ute om dagen uten å ta skade av det? Lurt litt på det . Noen som vet? 8383646[/snapback] Mener å ha sedd at du får begrenset damage. Er ikke helt sikker. 8391678[/snapback] Mente å ha lest det selv, defor tok jeg meg en tur til uesp When you are a full vampire, walking around in sunlight can cause death within a matter of seconds. Exercise caution. It does appear that having Resist Fire enchantments reduces the amount of damage taken from sunlight which helps counter this liability. http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Vampires
Skyax Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 (endret) Jeg prøvde de skona man må bruke på siste oppdrag i thives guild igjen. Siden jeg har hørt så mye bra om dem. Men de søkker jo. Jeg skjønner ikke hvordan jeg overlevde fallet ned fra imperial palace..... nå kan jeg jo ikke hoppe ned en høy trapp uten å miste liv engang(med de skoene på) Ps: hvordan fjerner jeg en Patch? Endret 16. april 2007 av sniper_eagle
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Hoppet du imperial palace med skoene på? Hvis du gjorde det, da skal de jo være ødelagte! Men hvis ikke så er de quest item, og veier ingen ting.
Fphonex Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 bare ta det på slutten av main-quest i mankar's paradise 8391009[/snapback] går de an og finne den på andre måter?... vart ferdig med mein qest i lv.19
Kahuna Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Hm, steder med masse conjurers ol? Prøv Wendelbek, et godt stykke øst for bravil. Langs Panther river.
Rot Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Hmm, har "Grand ring of Aegis" og "Ring of Aegis" Som tilsammen gir 33 Armour rating Mehrunes Razor er ganske grei den og.
Eplekaka88 Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 (endret) ka som er det beste sverdet, beste staven, beste øksa/klubba, beste buen, beste pilene, beste skjoldet og beste spell, beste rustning? ROT Kor fant du Grand ring of Aegis? Endret 8. mai 2007 av eplekaka88
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 (endret) http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Generic_Magic_Apparel Se under "Shields, Grand". Aegis-ringene er leveled quest-reward for Fighters Guild-questet "More Unfinished Business". Under er ei liste over Her er ei liste som viser hvilken level man må være i for å få Grand Ring of Aegis: Level Item Name Enchantment 1-4 Base Ring of Aegis Shield 12pts 5-9 Ring of Aegis Shield 15pts 10+ Grand Ring of Aegis Shield 18pts Endret 8. mai 2007 av Slettet-xZFMnIz6
Rot Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 (endret) Min Grand Ring Of Aegis fant jeg som random loot Endret 8. mai 2007 av Rot
MiSP Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 eplekaka88: Sjekk UESP, der finner du alt du spør etter her.
Gjest medlem-75284 Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Er det noen plasser du kan kjøpe enchants og hvordan fungerer enchanting systemet?
Kahuna Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Plukket fram Hatreds Soul igjen i går. Det er glatt den beste buen i hele spillet. Den har *litt* høyere damage en en daedric bue og veier ca halvparten. Det som er virkelig bra med den er enchantene, 30pts drain speed og 35pts fire damage. Med høy sneak skill og et fint oppvarmingsspell (fortify marksman, weakness to magicka, weakness to fire) så er det plutselig mulig å ta fiender med en pil igjen. Og det uten magiske piler eller gift http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Leveled_Items#Hatreds_Soul
Retardrune Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har lest her litt i det siste og la spesielt merke til det innlegget om Fort Wooden Hand. Det er forøvrig en genial plass å høste inn penger på, men jeg har funnet enda ett fort som er fantastisk til pengefarming i tillegg til dette. Fort Alessia heter det, og det ligger direkte sør for Imperial City rett inntil kysten. Hvis folk har problemer med å finne det, så er det ikke verre enn å bare søke på navnet på UESP. Der får du jo "mapmarker" og alt! Jeg pleier å gå på Fort Alessia og Wooden Hand rett etter hverandre. Inntil nå, så har jeg tjent nok til å ha hus i alle byene(med innredning) og jeg har alltid dugelig med cash til overs En ting lurer jeg på dog, og det har sikkert et rimelig enkelt svar: Hvor i alle dager kjøper jeg hus i Imperial City? PS: En ting til lurer jeg på. Sigil Stones med fortify 50 magicka, hvor mange finner man av dem i alle Oblivion Gates? Altså, tilsammen? Har bare funnet en til nå, og den har jeg klasket på min daedric cuirass.
Kahuna Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Fort Nikel er også fint for farming. Det er fullt av mauraders og bandits som begynner å slåss seg i mellom hvis du snikskyter en av dem først. De er dessuten 2 hakk under deg i level. Det er en sigil stone i hver gate. Hvilken type det er blir avgjort når du tar den. Med litt kreativ bruk av quicksave(når du har en sigil stone på armlengdes avstand) kan du få akkurat det har lyst på.
Retardrune Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Spiller egentlig ikke noen rolle, vet ikke hvorfor jeg spurte engang, jeg har gjort ferdig mainquesten og da lukkes jo alle portene. Men men, er ikke så farlig, sålenge det er mulig å enchante noe i nærheten av det hos Mage's Guild folka. Vet ikke om det spiller noen særlig stor rolle engang, jeg er jo praktisk talt urørlig uansett. Fort Nikel var det ja! Jeg husket å ha vært innom et fort med masse maraudere, men husket aldri hva det het. Nå skal det bli penger her. Jeg fant forøvrig ut hvordan jeg skulle kjøpe meg hus i Imperial City.
Eplekaka88 Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Den Blackwood Company Ring of silence eller ka den heite... 150 points fire damage (på en selv...) Vist du har ring of fire burde ikkje det då vere logisk og ikkje bli skada av den ringen då? Prøver å sjå om du kan bruke den BWC (BlackwoodCompany) ringen og rette damagen mot en motstander... Isåfall funker ikkje det med meg...
Rot Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 "(This ring has few practical uses, since its only effect is to do large amounts of damage to the wearer. Since it is not zero-weight it can not even be used as a "reverse pickpocket" assassination tool. If you manage to get 100% Resist Fire (Resist Magic or Spell Absorption are not sufficient, as CE enchantments ignore both), the ring provides a nice visual effect, especially combined with Daedric armor.)" Fant flame ring men da jeg tok på meg begge skjedde det ikke noe annet en at jeg døde GANSKE fort .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå