untouch4ble Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg prøver å patche opp Battlefield 2. Og får følgende melding: CRC error: The file E:\Spill\Battlefield 2\RendDX9.dll doesn't match the file in the setup's .cab file. The medium from wich you are running the setup may be corrupted; contact your software vendor. Jeg har slettet og innstalert flere ganger, og begynner å bli lei.. Hva er problemet? Det kommer opp et valg: avbryt,ingorer eller prøv på nytt. Hvis jeg ignorerer så låser patchinga seg senere. avbryt sier seg selv. Prøv på nytt= ingen ting skjer
untouch4ble Skrevet 15. august 2006 Forfatter Skrevet 15. august 2006 (endret) Problemet er her fortsatt Jeg gidder ikke å spille på en "ren" BF2 versjon, jeg er lei, skuffet og ja Jeg får ikke til å opparbeide meg en rank jo, har usle 2700 poeng Tips? Har prøvd masse Endret 15. august 2006 av untouch4ble
Steina Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Prøvd å laste ned patchen pånytt? www.battlefield.no/filer
untouch4ble Skrevet 15. august 2006 Forfatter Skrevet 15. august 2006 (endret) Prøvd å laste ned patchen pånytt? www.battlefield.no/filer 6682785[/snapback] Gjorde det, og da kom jeg 1% ut i patchinga før den stoppet, og så lukket seg selv. Kom ikke opp den error mld som nevnt tidligere. Edit: Når jeg prøvde for andre gang kom det opp en annen mld, sånn don't send og send vindu..... og programmet svarer ikke Endret 15. august 2006 av untouch4ble
hightow Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Hva mener du med "gidder ikke å spille på en 'ren' BF2 versjon"? Hvis du ikke allerede har gjort det, foreslår jeg du reinstallerer BF2, deretter installere patch 1.3 (full).
untouch4ble Skrevet 16. august 2006 Forfatter Skrevet 16. august 2006 Hva mener du med "gidder ikke å spille på en 'ren' BF2 versjon"?Hvis du ikke allerede har gjort det, foreslår jeg du reinstallerer BF2, deretter installere patch 1.3 (full). 6683899[/snapback] En ren Battlefield versjon er den som blir innstalert, og du ikke har oppdatert den med noen patch eller lignende. Jeg har reinstallert BF så mange ganger nå at jeg kan serienummeret uten å se i manualen.
Steina Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Et siste alternativ kan jo være å installere Windows pånytt. Men om du har tid til å vente noen dager, så kommer vel patch 1.4 snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå