Gå til innhold

HVa skjedde i kveld?

Ksungam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
gkemte å si at det ble nesten dame på meg.. men så kom noen andre gutter, og forhuindret at jeg fikk tatt min "move". :S etterpå ble hun lei av å sitte på fanger mitt, så hun giikk! da ble jeg faen meg forbnanna! :@

6498929[/snapback]

du skulle ha dratt en "Axes" bare prøvd å putte den inn.

6498935[/snapback]

Haha, noen som har erfaringer med Axes metoden? :p

Skrevet
Jeg var ute for en gang skyld satt jeg ikke inne og spilte cs :p neida neida... møtte masse folk jeg kjente da jeg var lten, var veldig kos :) ble kjhent med masse "nye" keege folk<3 Så kom det en kar som heter mats og banka masse folk :o klinte til et par kamerater av meg faktisk! så gikk jeg ut for å se hva som skjedde, så fant jeg ut at jeg kjente han =P det var faktsisk han som skjøpte cidern (k3333gt<3) til meg :D så da dro han etterpå, og da kom politiet, og ba om rapport av hva som skjedde.. jeg holdt kjeft, men en jeg kjenner fortalte alt :oooo han som eide festen ble slått av mats, og måtte på legevakten med indre blødninger :( ikke så morro nei! så da dro vi hjem, jeg skulle egenlit på vors, men hiusker ikke hvor han jeg sskulle til bor, så jeg dro hjem:P

JA! hva sjkedde i kveld? :D

6498780[/snapback]

Mats Egil?

Skrevet

Det er en ting med folk som fylleposter. Men det vell så ille de personene som mener at de kan hive seg med å spamme her på forumet...threaden her er vel et eksempel på det.

Rapporter threaden og hold kjeft. "That's the way ahaha"

Stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...