Gå til innhold

1 2 3 4


Anbefalte innlegg

Navn: Latella

Beskrivelse: Veldig god juice fra Tine. Lurer på om den var basert på en melkekultur blandet med juice fra diverse tropiske frukter.

Sist sett: 1993-1995

 

Navn: Sjokella

Beskrivelse: Sjokoladepålegg med noe fastere konsistens og lysere farge enn ordinært sjokoladepålegg.

Sist sett: Midten på nittitallet

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg husker noen lakrisstenger de solgte på nille.

De var ca 7 cm lange, harde,men med litt varme og tålmodighet ble de såpass myke at man kunne man bøye de 180 grader. Pakken var gjennomsiktig med plass til 5-6 i. Pakken var festet med papp som var stiftet fast i pakken på toppen. Beste lakrisen jeg har smakt noengang.

 

Har noen sett?

Lenke til kommentar
Navn:Shio

Beskrivelse: Gjennomsiktig brus med appelsin, fersken eller solbærsmak. Umåtelig upopulær

Sist sett: Slutten av 1990-tallet

6488591[/snapback]

 

Fy så godt shio var!! Hadde glemt av den!

 

Navn: Tucan

Beskrivelse: Grønn, rød, gul og sort is (blåbær) med to pinner

Sist sett: 1997-1998?

 

Savner også ALOHA sinnsykt, som man bare får på sørlandet :(

 

Savner også Delfin med solbriller-kjekskulene med sjokolade i! Hvorfor fjerner de slikt :dontgetit:

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Namn: Disney-sjokolade

Beskrivelse: Liten, raud pakke med ei lita sjokoladeplate inn i. Sjokoladen er brun, men har ein Disney-figur av lys sjokolade. Smakte himmelsk

Sist sett: 1997

Lenke til kommentar

Pink Panther-brus var et must hver gang det stod kebab på middagsmenyen da jeg bodde i Drammen i fjor. Om alle gode krefter står oss bi fører de den fortsatt på Snappys på Strømsø-sida. :)

 

Bamsesaft (eller hva det nå heter) så jeg så sent som før helga på Ultra Solsiden her i Trondheim. Noen steinkast derfra, på hjørnekiosken på Møllenberg, finnes kassevis med Flux Soda - både fra Trio i Skien og Brænne i Volda.

 

Hiver meg forøvrig på French Fries paprika-etterlysningen... :love:

Lenke til kommentar

Navn: ukjent

Beskrivelse: nesten firkantet pinne-is, med tykt sitrontrekk utenpå og vaniljeis i midten. sitrontrekket kunne spises av i biter, sånn som en kan med sjokoladetrekk. tror den kom fra diplom is.

Sist sett: 1990-92?

 

Navn: tucan

Beskrivelse: pinneis med to pinner i, som kan knekkes av til to iser. flere forskjellige smaker på samme isen. bilde av tucan-fugl på papiret

Sist sett: rundt 2000

 

så nå at tørrfisk savnet tucan.

kjekskulene med delfin som surfer på heter cartoonies og selges i alle butikker rundt her. rema 1000 fører de hvertfall

Endret av TB9
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...