Gå til innhold

1 2 3 4

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Navn: Latella

Beskrivelse: Veldig god juice fra Tine. Lurer på om den var basert på en melkekultur blandet med juice fra diverse tropiske frukter.

Sist sett: 1993-1995

Navn: Sjokella

Beskrivelse: Sjokoladepålegg med noe fastere konsistens og lysere farge enn ordinært sjokoladepålegg.

Sist sett: Midten på nittitallet

Endret av neitakk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg savner SoHo jeg. Såpass mye at jeg har sendt mailer til Nidar med bl.a. link til underskriftskampanjen min, og en annen en. Den skulle bli videresendt til Marketing. La oss håpe at de ikke ignorerte den.

Husk å underskrive kampanjen!

Skrevet

Jeg husker noen lakrisstenger de solgte på nille.

De var ca 7 cm lange, harde,men med litt varme og tålmodighet ble de såpass myke at man kunne man bøye de 180 grader. Pakken var gjennomsiktig med plass til 5-6 i. Pakken var festet med papp som var stiftet fast i pakken på toppen. Beste lakrisen jeg har smakt noengang.

Har noen sett?

Skrevet (endret)
Navn:Shio

Beskrivelse: Gjennomsiktig brus med appelsin, fersken eller solbærsmak. Umåtelig upopulær

Sist sett: Slutten av 1990-tallet

6488591[/snapback]

Fy så godt shio var!! Hadde glemt av den!

Navn: Tucan

Beskrivelse: Grønn, rød, gul og sort is (blåbær) med to pinner

Sist sett: 1997-1998?

Savner også ALOHA sinnsykt, som man bare får på sørlandet :(

Savner også Delfin med solbriller-kjekskulene med sjokolade i! Hvorfor fjerner de slikt :dontgetit:

Endret av tørrfisk
Gjest member-101642
Skrevet

Namn: Disney-sjokolade

Beskrivelse: Liten, raud pakke med ei lita sjokoladeplate inn i. Sjokoladen er brun, men har ein Disney-figur av lys sjokolade. Smakte himmelsk

Sist sett: 1997

Skrevet
Navn:: French Fries med paprikasmak

Beskrivelse: Lange potetsnacks (ser ut som pommesfrites) som nå kun finnes med salt

Sist sett: Ukjent. Mange år siden i hvert fall

Amen!

Skrevet

Pink Panther-brus var et must hver gang det stod kebab på middagsmenyen da jeg bodde i Drammen i fjor. Om alle gode krefter står oss bi fører de den fortsatt på Snappys på Strømsø-sida. :)

Bamsesaft (eller hva det nå heter) så jeg så sent som før helga på Ultra Solsiden her i Trondheim. Noen steinkast derfra, på hjørnekiosken på Møllenberg, finnes kassevis med Flux Soda - både fra Trio i Skien og Brænne i Volda.

Hiver meg forøvrig på French Fries paprika-etterlysningen... :love:

Skrevet (endret)

Mug root beer!

Beskrivelse: Amerikansk Rootbeer (ikke vørterøl) som smaker helt prima

Sist sett: Smart club oslo

Og sånn is med vingummidyr i :dribble:

Endret av tørrfisk
Skrevet (endret)

Navn: ukjent

Beskrivelse: nesten firkantet pinne-is, med tykt sitrontrekk utenpå og vaniljeis i midten. sitrontrekket kunne spises av i biter, sånn som en kan med sjokoladetrekk. tror den kom fra diplom is.

Sist sett: 1990-92?

Navn: tucan

Beskrivelse: pinneis med to pinner i, som kan knekkes av til to iser. flere forskjellige smaker på samme isen. bilde av tucan-fugl på papiret

Sist sett: rundt 2000

så nå at tørrfisk savnet tucan.

kjekskulene med delfin som surfer på heter cartoonies og selges i alle butikker rundt her. rema 1000 fører de hvertfall

Endret av TB9
Skrevet
Navn: tucan

Beskrivelse: pinneis med to pinner i, som kan knekkes av til to iser. flere forskjellige smaker på samme isen. bilde av tucan-fugl på papiret

Sist sett: rundt 2000

6534548[/snapback]

Uff, den likte jeg aldri. Den syntes jeg smakte skikkelig syntetisk.

Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Damn! Shio hadde jeg helt glemt! Drakk det jo hele tiden da jeg var ung!

alltid med fersken:)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...