Gå til innhold

Fotokonkurranse 4.runde: Musikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til å gå mot en spennende avslutning. "Musikk i mine ører" har ledet lenge, men med "Rai, Rai" og "V for Vivaldi" hakk i hel. Akkurat nå ligger imidlertid "Rai, Rai" et lite hode foran, og "V for Vivaldi" ligger heller ikke håpløst langt etter... :) Torsdag kl 21 faller imidlertid dommen...

 

Siden alle dere tre ligger så godt an, vil jeg anbefale at dere begynner å tenke nytt tema nå, slik at den av dere som vinner er klare til å arrangere ny konkurranse fra fredag... :)

Lenke til kommentar

Håper forresten ikke at de som har fått få eller ingen stemmer, blir skremt fra å delta senere! Denne gangen var det kanskje 3 bilder som skilte seg spesielt ut, og derfor er det de som får de fleste stemmene. Men det betyr nødvendigvis ikke at de andre er dårlige. Bare for å ta et eksempel; "Concrete Speaker" har foreløpig bare fått en stemme, likevel er jo dette ganske kreativt løst likevel. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror ingen blir skremt nei. Selv tenker jeg det er viktigst å delta, og om andre bilder er bedre enn mine, ja så har akkurat de fortjent å vinne og ikke jeg. Jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å være med på hver konkurranse frem over, så langt det lar seg gjøre.

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar

Jeg må riktig nok si jeg reagerer på en ting, og det er at bildene får så utrolig få stemmer etter at såpass mange har vært innom å sett. Hittil har det vært 509 besøkende og bare 45 stemmer. Riktig nok har sikkert en del av oss som har deltatt vært innom for å se hvordan avstemmingen går, men jeg tror riktig nok ikke vi har vært innom så mange ganger.

 

For meg virker det som om det bare er de som er i bildekritikken til vanlig som stemmer, mens andre ser igjennom, uten å ta seg bryet å trykke på en knapp for å vise hvilket bilde de synes er best.

Lenke til kommentar

I første runde ble det avgitt 128 stemmer (og over 1800 views!) . Det er ikke så unaturlig at aktiviteten faller av dramatisk i juli pga. ferie, men konkurransen fikk også god drahjelp av å bli førstesidesak på Akam.no... Kunne man fått til noe slikt ukentlig?

Endret av Anew
Lenke til kommentar

I tillegg er vel alle vi som bidrar innom og sjekker åssen det ligger an med jevne mellomrom, så det genererer et par treff om dagen.

 

Dette burde absolutt fått mer oppmerksomhet. En link på forsiden til ukens konkurranse hadde vært kjekt, og helst et eget underforum.

Jeg skal prøve å tipse forumgutta om å gi fotokonkurransene litt oppmerksomhet i de artiklene om "forumuken som gikk", eller hva de artiklene kalles, det kan kanskje øke aktiviteten både på stemmingen og bidragene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...