Gå til innhold

oppdatert rogue review, 1.12


Anbefalte innlegg

Buffet med Deathsting vil en rogue med veldig bra utstyr slå for mere enn 2900skade med ambush. Buffsene jeg har inkludert da er Battleshout, Blessing of Might, Blessing of Kings, Winterfall Firewater og Elixir of the Mongoose.

6490984[/snapback]

 

På et target uten armor ja, cloth users idag har vel rundt 20% damage reduction?

6491365[/snapback]

 

Ah, det stemmer ja, 0% damage reduction reduction.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Buffet med Deathsting vil en rogue med veldig bra utstyr slå for mere enn 2900skade med ambush. Buffsene jeg har inkludert da er Battleshout, Blessing of Might, Blessing of Kings, Winterfall Firewater og Elixir of the Mongoose.

6490984[/snapback]

 

På et target uten armor ja, cloth users idag har vel rundt 20% damage reduction?

6491365[/snapback]

 

Stor forskjell på "cloth users" og ser du. Med inner fire har vel en priest ca 30% reduction, mens en mage har vel fra 10-15% ?

Lenke til kommentar
Uansett, om du sunder-armorer en mage, kan du få noen spennende crits i pvp :) 20% mer dmg ftw. kombiner med berserking osv  :tease:

6492340[/snapback]

 

hei, her er det snakk om rogues.. ikke warriors :p

 

/shoo :p

 

 

 

Men O.T: Dette ser bra ut, nå kan jeg glad og fornøyd fortsette med sf-vigor builden min :) kan bli bra med 8% mer damage på fiender med kidney shot.. (murder 2% dmg på humanoids) :)

Lenke til kommentar

5pt. imp. expose armor fjerner rett over 2400 armor atm, noe som ikke blir så vanvittig på en bjørn med 12000 og mer, men helt sykt på priests og warlocks.

 

Spørs hvordan dette vil funke i PvE... vet ikke hvor mye armor alle bossene har, men etter et visst punkt må jo expose armor bli vesentlig mye bedre enn sunder amor, hmm

Lenke til kommentar
5pt. imp. expose armor fjerner rett over 2400 armor atm, noe som ikke blir så vanvittig på en bjørn med 12000 og mer, men helt sykt på priests og warlocks.

 

Spørs hvordan dette vil funke i PvE... vet ikke hvor mye armor alle bossene har, men etter et visst punkt må jo expose armor bli vesentlig mye bedre enn sunder amor, hmm

6501254[/snapback]

bosser har vel egentlig ikke så mye armor heller? 6-8k kanskje, sunders gir jo threat, så kan vel nesten ikke bruke expose armor, for da får jo ikke tanks brukt sunders. kanskje jeg roter, jeg er trøtt, nattnatt.

Lenke til kommentar
Min erfaring er at bossene i MC/ZG ikke har så mye armor, alle mine crits ligger godt over det jeg ville fått på leather/mail-armor i pvp på en del bosser. Hadde forresten 1650 backstab på Gehennas igår  :woot:

6529901[/snapback]

Gled deg til addsene til Sulfuron.. :D De har enda mindre armor.. Har en backstab-rekord på ~1850 på de.. :D Har alle mine rekorder på de adsene. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...