Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lefdal har ikke PRISGARANTI! Dette er ikke lov, og ble som de fleste her er klar over bøtelagt. Her må dere "spekulanter" bare vente og se på hva som dukker opp i fremtiden. ;)

Avtale om returrett må gjøres av selger på hver enkelt salg, bare Elkjøp som har 30 dagers returrett.

Vil ellers si at jeg er skremt over kunnskapsnivået i bransjen. Hos oss får selgere som feilinformerer kunden beskjed om at han har gjort feil og må ordne opp med kunden selv.

Hos oss har vi 99% hyggelige kunder. Men kunder som kommer inn og tror de vet mest kan spare seg. Ingenting er mer hyggelig enn en fotoprat en mandag formiddag, men folk som kommer inn og bare skal ta oss fordi ingen av oss vet noe er bare tåpelig. Har satt på plass mange kunde som tror de har gjort hjemmeleksen. Nå synes sikkert dere at jeg er hoven og arrogant men jeg synes både kunde og selger skal ha respekt for hverandre.

Har ikke tall på antall ganger jeg har blitt tatt i hånden av kunder og takket for god service. Håper at dere forstår at det ikke alltid er lett å gjøre alle kunder fornøyd, men det som er det kundene hos oss er mest missfornøyd med er ventetid. Ventetiden er ikke lett å holde nede når vi selger 32" flat-tv'er til 3995,- :thumbup::tease::w00t:

 

Sønn av Lefdal :dribble:

Lenke til kommentar
Lefdal har ikke PRISGARANTI! Dette er ikke lov, og ble som de fleste her er klar over bøtelagt. Her må dere "spekulanter" bare vente og se på hva som dukker opp i fremtiden.  ;)

Avtale om returrett må gjøres av selger på hver enkelt salg, bare Elkjøp som har 30 dagers returrett.

Vil ellers si at jeg er skremt over kunnskapsnivået i bransjen. Hos oss får selgere som feilinformerer kunden beskjed om at han har gjort feil og må ordne opp med kunden selv.

Hos oss har vi 99% hyggelige kunder. Men kunder som kommer inn og tror de vet mest kan spare seg. Ingenting er mer hyggelig enn en fotoprat en mandag formiddag, men folk som kommer inn og bare skal ta oss fordi ingen av oss vet noe er bare tåpelig. Har satt på plass mange kunde som tror de har gjort hjemmeleksen. Nå synes sikkert dere at jeg er hoven og arrogant men jeg synes både kunde og selger skal ha respekt for hverandre.

Har ikke tall på antall ganger jeg har blitt tatt i hånden av kunder og takket for god service. Håper at dere forstår at det ikke alltid er lett å gjøre alle kunder fornøyd, men det som er det kundene hos oss er mest missfornøyd med er ventetid. Ventetiden er ikke lett å holde nede når vi selger 32" flat-tv'er til 3995,-  :thumbup:  :tease:  :w00t: 

 

Sønn av Lefdal  :dribble:

6714010[/snapback]

Lefdal har jo begynt med finnerlønn som de kaller det. Finner du produktet billigere i en vanlig butikk innen 30 dager får du 150% mellomlegg

Lenke til kommentar
Kor selger dere 32`` flat til 4 raske??

 

Kom igjen lånekassen, send meg da jævla stipendet, her ska det handlest tv!

 

På elkjøp du mener?

6714029[/snapback]

www.lefdal.com så leser du kundeavisen så ser du at det koster ca3999 for en 32" ikke hd klar lcd tv

6714053[/snapback]

 

Uansett så må vel dette sies å være ekstremt billig, og jeg syntes bildet er overraskende bra.

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på de to el-kjedene?

6485236[/snapback]

 

 

like dårlig service begge plasser.

6496837[/snapback]

 

 

Tja. Ikke helt enig! Jeg har handlet begge steder her i Bergen, og må si at service ved retur virkelig stinker hos Lefdal! Prøv å få det du har krav på hos karene på servicemottaket! Du skal få slite! De bare gir deg et sleskete smil tilbake mens de sier - "Nei, det går nok ikke". -"Nei, det kan jeg ikke gjøre", osv....

Og i butikken tar de aldri telefonen!

 

Forbannade drittbutikk!

 

Jeg skal kjøpe ny vaskemaskin, fryser og kjøleskap, men tar jeg turen innom Lefdal? Tror IKKE det, nei!

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på de to el-kjedene?

6485236[/snapback]

 

 

like dårlig service begge plasser.

6496837[/snapback]

 

Tja. Ikke helt enig! Jeg har handlet begge steder her i Bergen, og må si at service ved retur virkelig stinker hos Lefdal! Prøv å få det du har krav på hos karene på servicemottaket! Du skal få slite! De bare gir deg et sleskete smil tilbake mens de sier - "Nei, det går nok ikke". -"Nei, det kan jeg ikke gjøre", osv....

Og i butikken tar de aldri telefonen!

 

Forbannade drittbutikk!

 

Jeg skal kjøpe ny vaskemaskin, fryser og kjøleskap, men tar jeg turen innom Lefdal? Tror IKKE det, nei!

 

6734077[/snapback]

 

 

Hehe, det er ikke første gang jeg har hørt det! Men det er virkelig stor forskjell fra butikk til butikk!

 

I små lokal plasser er det god service etter det jeg ar opplevd!

 

Kjøpte meg en N80, da den kom ut, men så ble det bare prob me den, så da jeg skulle levere den tilbake for en ny, så spurte jeg om jeg kunne få pengene tilbake, og heller kjøpe en annen telefon hos dem!

 

Var helt greit for dem, motsa meg ikke engang (ville aldri hatt den telefonen om jeg så fikk den, makan til batteriskandale, holdt i 29 timer med vanlig bruk ;(

 

 

Men tror det er mye dårligere service i større plasser!

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på de to el-kjedene?

6485236[/snapback]

 

 

like dårlig service begge plasser.

6496837[/snapback]

 

 

Tja. Ikke helt enig! Jeg har handlet begge steder her i Bergen, og må si at service ved retur virkelig stinker hos Lefdal! Prøv å få det du har krav på hos karene på servicemottaket! Du skal få slite! De bare gir deg et sleskete smil tilbake mens de sier - "Nei, det går nok ikke". -"Nei, det kan jeg ikke gjøre", osv....

Og i butikken tar de aldri telefonen!

 

Forbannade drittbutikk!

 

Jeg skal kjøpe ny vaskemaskin, fryser og kjøleskap, men tar jeg turen innom Lefdal? Tror IKKE det, nei!

6734077[/snapback]

Hva er det du mener du har krav på da? Det hjelper å spesifisere så vi andre kan si om du faktisk HAR krav på det eller ei - først da kan vi avgjøre hva som er god og evt dårlig service :).

 

Jeg har forøvrig fikset litt på innleggene her slik at quotingen er riktig igjen - en manglende tag ødela hele oppsettet :).

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på de to el-kjedene?

6485236[/snapback]

 

 

like dårlig service begge plasser.

6496837[/snapback]

 

 

Tja. Ikke helt enig! Jeg har handlet begge steder her i Bergen, og må si at service ved retur virkelig stinker hos Lefdal! Prøv å få det du har krav på hos karene på servicemottaket! Du skal få slite! De bare gir deg et sleskete smil tilbake mens de sier - "Nei, det går nok ikke". -"Nei, det kan jeg ikke gjøre", osv....

Og i butikken tar de aldri telefonen!

 

Forbannade drittbutikk!

 

Jeg skal kjøpe ny vaskemaskin, fryser og kjøleskap, men tar jeg turen innom Lefdal? Tror IKKE det, nei!

6734077[/snapback]

 

Kan ikke du prøve å forklare hvorfor du ikke ble fornøyd med servicen din på Lefdal Lagunen? Jeg jobber der. Og service er alfa omega for vår butikk.

 

Ikke en - men to ganger har kunder skrevet inn til BA om hvor god service vi har!

 

Nå tar det meg ikke særlig tungt på hjertet at du kjøpte en mp3 spiller 199 og ikke ble fornøyd. Men av ren nysgjerrighet så ønsker jeg å vite hvorfor du ikke ble fornøyd.

 

(bbc) Og dette er som privat person ikke som repr. for Lefdal :)

Endret av coban
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...