Gå til innhold

Tar blizard vare på kort-infoen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann.

Har lyst til å spille wow nå siden det regner 24/7, men har ikke mammas kort nummer nært meg, hun er i spania ._.

Så noen som vet om det står inne på account info mammas kort nummer?

takker for alle svar!

EDIT: POST NUMMER 1000!

Endret av genetex
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å svar kortleser, så ja, på en måte tar blizz var på denne informasjonen, ellers kunne de jo ikke trukket beløpt hver mnd. Men det er ikke noe folk har lett tilgang til, og det er vel like stor sannsynlighet for å bli svindla gjennom WoW, som det er med å bruke et kredittkort et HVILKET som helst annet sted.

Simen

Skrevet
Skjønner jo att du ikke er så gammel, men det funker vell med Electron kort også?

Haha, prøvde å fornærme meg? :p

Jeg gidder ikke kjøre ned kjøpe gamecard, kommer bare til å drukne nede på hovedveien.

Skrevet

Hvis du har en god venn kan du jo spørre om du får låne hans info, så betaler du tilbake senere. Hvis ikke må du enten belage deg på noen dager uten wow, eller ringe moren din ;)

Skrevet

Har opplevd at firefox browseren min lagrer nret slik at hvis jeg tar første tall riktig vil den autofullføre resten. Du kan jo prøve å gjette deg frem på den måten.

Skrevet

"Nei, jeg har betalt dete i 1 år nå, jeg vet du betaler meg senere men siden jeg er i syden, her er lommetyver, det er mye sann tyveri advarselr osv på nyhetene, så er jeg paranoid og nekter i dag"

Skrevet

Om du har nettbank, kan du jo bestille på nettet. Gamecard, altså.

Da jeg kom hjem fra sykehuset i begynnelsen av mars, var kortet mitt gått ut, jeg fikk ikke lov til å gå alene på byen. Så jeg bestilte på nettet, det tok 2 dager ellerno.

Men du kan jo ta på deg regnfrakken og komme deg til byen selv, vann har da aldri drept noen :innocent:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...