Gå til innhold

Problemer med XFX 7600 GT


D4NY

Anbefalte innlegg

Kan det vere defekt minne på skjermkortet?

 

til meir "minne" skjermkortet må bruke ( til meir det blir pressa ) så blir det jo meir og meir fucked farge strekar...

 

så kan jo vere det...

6569936[/snapback]

 

Jeg hadde jo et 7900GT som led sin velkjente 'død'. Da ble det masse rare streker med forskjellige farger før PC'en frøs i 3DMark06 Deep Freeze testen. Og dette kommer visstnok av minne-spenningsregulator-svikt på 7900GT iallefall.

 

Men det er jo langt fra sikkert at det er hva som feiler ditt 7600GT.

6573458[/snapback]

 

hmmm...

 

Forsten, eg tok og flasha bios til den nyeste versjonen, og det viser seg at det ikkje er komt noe enda :w00t:

 

men kan nevne at det er frykteleg lagg, lagger til og med litt i war3 :ermm:

 

kan også nevne at eg barre har spillt oblivion i 30 min, så eg er fremdeles sikker på at farge strekene kommer tilbake ^^

 

men foresten, ser dei strekane du fekk ut som dei som eg har på bilde i første post?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jippii :w00t:

 

Trur kanskje eg har funnet problemet :hmm:

Etter at eg flashet hk'et til nyeste versjon så har det merkeleg nok ikkje vert noko problem, utenom at det lagger frykteleg i spill... nå lagger det til og med litt i war3 og mye i oblivion, som det ikkje gjorde før når farge strekane IKKJE var der :dontgetit:

 

Så antar vel at det helle ligger i hk'et, og at det blir nytt hk snarest som mogleg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...