Gå til innhold

Zepto Znote 6214W


Nobba

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jeg bare fått til å installere nye drivere på skjermkortet, så ville nok det ha hjulpet meg godt på vei (tror jeg). Synes maskinen er akkruat passe stor og er egentlig storfornøyd med den bortsett fra denne grafikk-feilen. I den andre tråden det linkes til står det også at de anbefaler å kjøre enkelte spill på kun en kjerne. Hvordan ken jeg styre dette?

Lenke til kommentar

Men det står jo også i den samme tråden at en ikke var sikker på om det hjalp. Er uansett surt å måtte skru av "halve" cpu`en når du har betalt for hele.. Jeg ville sendt den tilbake når de har hatt dette problemet siden tidlig juni og de enda ikke har funnet en løsning på det. Er det lenge siden du kjøpte maskinen? Kjøpte du den på ukens tilbud?

Lenke til kommentar
Hadde jeg bare fått til å installere nye drivere på skjermkortet, så ville nok det ha hjulpet meg godt på vei (tror jeg). Synes maskinen er akkruat passe stor og er egentlig storfornøyd med den bortsett fra denne grafikk-feilen. I den andre tråden det linkes til står det også at de anbefaler å kjøre enkelte spill på kun en kjerne. Hvordan ken jeg styre dette?

6546129[/snapback]

 

prøv f.eks omega sine drivere eller andre "custom-drivers", finnes mange gode alternativer der ute :) prøv deg frem så finner du forhåpentligvis noen som virker.

Lenke til kommentar
Dere må bruke driver til skjermkorte fra http://www.laptopvideo2go.com/

Fordi de driverene som nVidia har lagt ut har forskjellig inf. fil enn standar pci/agp kort.

 

Følg instruksene på denne siden så blir alt bra..:)

 

Har hatt XPS 1710 og I9400 med Go7900GTX og 7800Go og kjørt både XP og Vista.

6546636[/snapback]

 

Tusen takk! Skal rett hjem og teste dette etter jobb. Håper og tror dette vil rette opp i feilene i spillene! :)

Lenke til kommentar

Sendte mail til netshop angående batteriet, maskinen leveres jo i utgangspunktet med et 6 cellers som holder til ca. 2 timer eller så, og de sa at det vil komme et 9 cellers batteri til maskinen, de er bare ikke helt sikre på når. Så da har man iallefall muligheten til å kjøpe dette senere for bedre batteritid.

 

EDIT: Komplett og uredigert mail fra netshop

 

-------

[salgssak: #49552]: Spørsmål om Zepto Znote 6214W Kampanje PC Dinside

 

Hei

 

Joachim er på ferie og nå opptaget vi at han hadde endel ubesvarte mail.

Det kommer ett større batteri (9 celler) til denne maskinen også men vi vet ikke helt når det blir tigjengelig.

 

 

Med vennlig hilsen

Knut-Arne NetShop Sandefjord

Telefon 33422230

 

-------

Endret av Longboard
Lenke til kommentar

Jeg har fått min Zepto 6214 nå og skulle installere windows xp og legge inn drivere som var med på cd i går. Jeg fikk ikke lyden til å fugere, er det noe triks for å få til dette ? Må jeg legge inn driverne i en bestemt rekkefølge? Må alle drivere legges inn for at det skal fungere?

 

Må jeg legge inn bluetooth for at lyden skal fugere? Bare spør for jeg har en kompis som har hatt noe ala dette problemet tidligere med en annen pc, men han husker ikke vhordan han fikset det.. :ermm:

 

Noen som skal hjelpe?

Lenke til kommentar

Finner du lydkortet i det hele under System/Enhetsbehandling? Eller er det kun driverene som ikke fungerer? Min første tanke var at kanskje lydkortet ikke er "slått på" i Bios? Vet ikke om det er mulig på denne bærbare som på vanlige hovedkort men.. Jeg har denne bærbaren, men fikk Windows preinstallert av Zepto, så jeg vet ikke hva som må til desverre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Hvilken rekkefølge og om du ikke installerer alt skal normalt sett ikke ha noe å si. Synes det virker rart. Jeg vet ikke hvor mye du vet om data, men jeg regner med at du har sjekket at driverne er installert rett (under driverlisten når du høyreklikker på min datamaskin) pass på at det ikke står noen spm tegn på noen av lyddriverne. Sjekk også enkle ting som at lyden står på fullt når du tester.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor lenge tilbudet hos netshop varer?

6491269[/snapback]

 

 

Tror ikke Netshop forandrer noe særlig på den prisen. Pleier ikke å gjøre det uten om de på "ukens tilbud" Eks er hw anbefaling "uniwell 1559" fra jul som fortsatt koster det samme 12999kr

 

Personlig ville jeg ha gått opp et hakk til Zepton 6615wd (11666kr uten OS) som har kjempe god kjerm, utrolig bra skjermkort og samme desing som 6214. De som velger 6214 bør gjøre det kun med tanke på vekten (mer mobil), ellers mener jeg at 6615wd er et bedre kjøp. Bat tid tror jeg er det samme, og den støya ikke så jævlig når jeg prøvde den 2x 3d-mark06

Endret av franckie
Lenke til kommentar

Eg har bestilt mj zeptoen 6214w =)

den ser veldig bra ut for mj=)

har kjøpt den me 2 ghz og 2 g ram va dei einaste tinga ej oppgraderte og får den uten OS

va de bra kjøp eller ?

burde ej forandre på noke nå når ej he tida?

:) kan noken sei litt om grafikken ej får me dei ytelsa?

har kjøpt den mest for speling=)

Endret av costa
Lenke til kommentar
Eg har bestilt mj zeptoen 6214w =)

den ser veldig bra ut for mj=)

har kjøpt den me 2 ghz og 2 g ram va dei einaste tinga ej oppgraderte og får den uten OS

va de bra kjøp eller ?

burde ej forandre på noke nå når ej he tida?

:)  kan noken sei litt om grafikken ej får me dei ytelsa?

har kjøpt den mest for speling=)

6577814[/snapback]

 

Jeg hadde oppgradert harddisk til 80GB + 170,- bare... men må si meg helt enig med franckie om å gå opp et hakk til 6615wd for de som ikke bærer maskinen med seg vær eneste dag.

 

Jeg syntes 6214 er kjedelig og har for liten skjerm, og hvertfall hvis du skal bruke den til mye spilling da er 6615 et mye bedre valg samt den er mye stiligere.

(min mening)

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...