Gå til innhold

Zepto Znote 6214W


Nobba

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Hvordan kan du si at 6615 har mye bedre grafikk når de har samme grafikkort? Det eneste jeg kan se er at man får bedre oppløsning på skjermen og på spillet, men da må man jo gå ned på andre ting hvis man velger høyere oppløsning på spillet så mye bedre grafikk er det ikke.

 

Design er jo en smaksak. De fleste som har testet 6214 liker designet.

 

Jeg ville ikke gått opp til 2 ghz, men ville heller oppgradert til 2 bg minne og 80 gb hd.

 

Har ikke sjekket, men tviler sterkt på at den er billigere hos zepto.no.

 

Om skjermen er verd 1900 kr mere er jo igrunn er vurderingssak.

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar

så etter dåkkers meing ka så e den store forskjellen mellom 6214w og 6615 wd

ej he mest tenk å bruke dei til speling design harddisk skjerm e ikej noke stort for mj=/ bare at den he bra ytelse=)

men 6615 wd virka kanskje litt kjekkare og ej he sikkert råd til den me men ej veit ikej om de e bortkasta peng for mine behov=/

 

så hvis der e folk som vil sei noke om de here e de bare å skrive=P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Hvis du ikke bryr deg om at oppløsningen kan være høyere enn (ca) 880 x 1200 så er 6214w et bedre kjøpt. Liker du at spillene kan kjøre i høyere oppløsning så velger du 6615wd. Selve skjermkvaliteten er vel kanskje litt bedre på 6615wd også uten at jeg vet det.

 

Du kan jo lese litt om hva de andre syns om skjermen tidligere i denne tråden.

Lenke til kommentar
ok men ka så e den beste ramm så ej kan kjøpe på netshop=/

der e fleire sorta=/

 

og er ikej de vits i å oppgradere prosesoren?'

6578587[/snapback]

 

Spiller ingen rolle vilken du velger av de to da det er kvalitesminne begge to, jeg hadde valgt Kingston 533Mhz.

 

Jeg hadde ikke brukt penger på oppgradering av prosessoren fra 1,83Ghz til 2,0Ghz du vil ikke merke noe forskjell.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
ok prisforskjelen mellom dei 2 blir rondt 1800

mellom 6615 wd og 6214w

a så e den store + hvis ej velge 6615wd

bare skjermen ?

blir de så større opplevelse med en større skjerm da?

14,1 mot 15,5?

1800 + for den med 15,5?

er det verdt?

6578648[/snapback]

 

Hvis du ikke vet forskjell på en 15,4 skjerm kontra 14 så syntes jeg du bør ta en tur til feks Elkjøp å se dette selv.

 

Om det er verdt 1800,- + for bare skjermen?

 

Vel min mening er at skjermen er viktigst så klart et JA fra meg samt jeg er 100% sikker på at du vil få igjen pengene dine den dagen du selger den videre...

Lenke til kommentar

ok da velger ej den me en større skjerm da=/

men er der andre bærbare som e laga for speling og har like bra grafikk og alt som en får for samme pris ?

er der noke å anbefalle?

eller er dinna zeptoen den beste for pengane i sin klasse ?

nå tenke ej bare på ytelsen for spel?

ikje meir enn 12500!

=)

Lenke til kommentar
blir grafikk annerledes på en større skjerm eller?

eller er grafikken den samme ?

ka så blir forskjella på en 14 og en 15?

=) :hmm:

6579940[/snapback]

 

Grafikkytelsen blir den samme men opplevelsen blir bedre grunnet større skjerm hvis du går for 15,4 skjerm.

 

Som skrevet før så råder jeg deg til å se på begge alternativer før du kjøper pc...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Du får nok igjen mye mere når du selger den hvis du kjøper en 15,4" skjerm. Du bør tenke deg litt om hva du vil ha. Hvis den blir brukt mye til spill som du sier så er kanskje den med 15" skjerm et bedre valg hvis du har penger til den.

 

De testene jeg har lest skryter av 6214w, men hvis noe skulle vært byttet ut er det skjermen, med en som er større og bedre kontrast.

 

Velg den rammen som er der fra før. Nevner det igjen bare; anbefaler å heller velge 2gb minne enn pross. oppgradering.

 

Når du skal bruke pc'en til spill så er dette ikke et dårlig valg iallefall. Husk at denne ikke deler minnet på 512 mb slik som mange andre kort gjør. (256 intern grafikk minne + 256 som blir lånt fra pc'en)

Lenke til kommentar

ok da bestiller ej den med store sjermen =)

gjer det nå

ej skal jo selge den en dag så hvis ej får meir for pengane med 6615 wd så kjøper ej den=)

så ej skal bare oppgrdere ramen til den til 2 g me 533 mhz?

og trekke fra OS?

går det greit?

12461=)

+ frakt de blir 12600=)

ja ej klare de=)burde ej oppgradere noke meir på den =P

eller kjøpe noke i tillegg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...