Gå til innhold

Hvor mye er 3210 verd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm! Drittmobil er det aldeles ikke. Den har sannsynligvis bare ikke nok fjortis eller proff funksjoner for deg.

 

De beste Nokia telefonene (av nyere telefoner) er jo 3210, 3310, 6150, 6110 og 5110. Grunnen til dette er

1) De har vært lenge på markedet og firmware på telefonene har kommet i nye versjoner så mange ganger at det er veldig få bugs igjen sammenlignet med nyere telefoner.

2) Telefonene er enkle og har ikke masse fjortis og proff funksjoner. Noe som igjen medfører mindre bugs.

3) Telefonene har mye enklere og simplere hardware enn nyere telefoner, noe som resulterer i færre hardware feil.

 

Skal du f. eks. kjøre din egen lille sms server, så anbefales det å bruke en av disse telefonene. Nettopp fordi de er stabile i forhold til nyere telefoner.

Lenke til kommentar

Den 2002-11-01 02:03, skrev cyclo:

Hmm! Drittmobil er det aldeles ikke. Den har sannsynligvis bare ikke nok fjortis eller proff funksjoner for deg.

 

 

----------------------------------------

 

Det har den heller ikke, men det er først og fremst en drittmobil fordi jeg er så lei av den (nesten hele norge hadde jo den før alle fikk 3310) og fordi den er så stooor og stygg.

 

"Fjortisfunksjoner"????

 

Det var jo nettopp det den ahdde når den kom!!!

 

Bildemeldinger og ringetoner og logoer og alt mulig annet "fjortiss"-stuff

 

Gleder meg til den dagen jeg er 16-17 da skal jeg disse alle fjortissene og bruke det mot dem hver gang de sier no!!!

 

Hvis du trenger noen gamle stabile anti-fjortis mobiler så bare si fra! Kan skaffe en hel bunte for et par hundre lapper (ingen som gidder å ta vare på sånt siden de ikke regner med at noen vill ha det...) men de få som har tatt vare på selger det billig...

Lenke til kommentar

Den 2002-11-05 16:27, skrev megavolt:

Quote:


Den 2002-11-01 02:03, skrev cyclo:

Hmm! Drittmobil er det aldeles ikke. Den har sannsynligvis bare ikke nok fjortis eller proff funksjoner for deg.



----------------------------------------


Det har den heller ikke, men det er først og fremst en drittmobil fordi jeg er så lei av den (nesten hele norge hadde jo den før alle fikk 3310) og fordi den er så stooor og stygg.


"Fjortisfunksjoner"????


Det var jo nettopp det den ahdde når den kom!!!


Bildemeldinger og ringetoner og logoer og alt mulig annet "fjortiss"-stuff


Gleder meg til den dagen jeg er 16-17 da skal jeg disse alle fjortissene og bruke det mot dem hver gang de sier no!!!


Hvis du trenger noen gamle stabile anti-fjortis mobiler så bare si fra! Kan skaffe en hel bunte for et par hundre-lapper (ingen som gidder å ta vare på sånt siden de ikke regner med at noen vill ha det...) men de få som har tatt vare på selger det billig...


Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-05 18:48, skrev GeeZuZz:

Lol. At det går an å diskutere noe så idiotisk.


Selvsagt regnes 3210 som en "drittmobil"
i dag
.


Men når den kom, er det ingen tvil over at den var en av de beste.



 

Endelig noen som har litt vett i skallen!

 

JEg reagerte også på at noen gadd å diskutere hva en så gammel drittmobil var verdt og når jeg sa i fra ble jeg svart med at; gamle mobiler er best!

 

Selfølgelig var den bra når den kom, men det er for mye å forvente at en gammel mobil holder mål i dag...

 

Ihvertfall ikke for "proffer" eller "fjortisser".

 

 

Men for de som digger klumpete mobiler med gammel innmat og teknologi (uansett hva grunnen måtte være...) er 3210 en perfekt telefon!

Lenke til kommentar

Hehe. Morsomt med så masse reaksjoner da. Hadde jeg aldri forventet.

Uheldigvis føler jeg meg litt missforstått. Funksjonsmessig er jeg jo helt enig at de telefonene er utdatterte. Selv ville jeg ikke brukt dem som noe annet enn server telefoner.

Det jeg mente å påpeke var at hardware og software kvaliteten på disse var langt høyere enn i dag. Et lærebok eksempel på dette er 6210 som jeg selv bruker daglig. At det går ann å lage firmware med så mange bugs som dette er rett og slett flaut. Nokia burde skamme seg. Snakk om å tape ansikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...