Gå til innhold

Metal Gear Solid 2 substance problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har nettopp kjøpt meg Metal Gear Solid 2 substance på tilbud hos spaceworld.. installerte spill og gleda meg til å spille.. men når jeg starter ser screenen slik ut:

utennavn3rs.png

Wtf? Alle folk er grå/blå samme me kassene.. Umulig å spille :cry:

noen som har en løsning på problemet?

Endret av Opax
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funker fint på World of Warcraft, Far Cry, Titan Quest, CS etc.. tror ikke det er det men jeg kan prøve..

Skrevet

Se i readme'n i manualen på coveret om det står noe om texture errors. Den feilen du har er HEILT sikkert realtert til skjermkort drivere eller skjermkortet i seg sjølv. Du kan og gå inn på hjemmesida til spillet og oppdatere til siste "patch". :)

Skrevet

Har installert patch, det nytta ikke så der er nok noe me sjermkorte/driveren.. Manualen er av en eller annen grunn på tysk..tror jeg (kan ikke tysk), men det virka tysk.. :hmm:

Skrevet
Har installert patch, det nytta ikke så der er nok noe me sjermkorte/driveren.. Manualen er av en eller annen grunn på tysk..tror jeg (kan ikke tysk), men det virka tysk.. :hmm:

6471492[/snapback]

hvis den er tysk? da er den sikkert Downloadet/lasta ned! sier seg selv, kjøper man spell i Norge, får man ikke tyske readme'r, enten Engelsk eller Japansk!

jeg vedder på at det er lasta ned :mad:

Skrevet
Man får ikke med en manual når man laster ned et spill kimmag, så det er sikkert kjøpt (håper vi)

6478609[/snapback]

man får noen ganger med .PDF manual eller .txt når man laster ned :ermm:

Skrevet (endret)
Man får ikke med en manual når man laster ned et spill kimmag, så det er sikkert kjøpt (håper vi)

6478609[/snapback]

man får noen ganger med .PDF manual eller .txt når man laster ned :ermm:

6478722[/snapback]

Så da har Opax automatisk lastet ned spillet? Nok off topic, folkens.

Edit: Se her, Opax.

Endret av sep
Skrevet
hvem sier han har kjøpt det?

6478820[/snapback]

Har nettopp kjøpt meg Metal Gear Solid 2 substance på tilbud hos spaceworld..

6466993[/snapback]

Skrevet
hvem sier han har kjøpt det? det sier seg selv at tysk manual stammer fra downloads :);) men, men. jeg trur det jeg trur! nok om det :p

6478820[/snapback]

Ehh, jeg har lastet ned mange spill i mitt liv. Laster bestandig ned spill før jeg kjøper dem. Å jeg har aldri fått med noen tysk manual. Hvis du er så forbanna smart, kan du ikke bare hjelpe han? Istedenfor å trolle så jævlig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...