Gå til innhold

folk som sniker!


Marius_r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igår satt jeg ganske langt bak i buss, plutselig kom to gamle damer og sa noe, jeg svarte med "hææ?" Så prøvde de å dytte meg, gjett om jeg ble irritert. Sa bare "se der!" og pekte på plassene med skilt "for uføre" eller noe sånt som var ledige. Kan legge til at de gikk forbi plassene og krevde å sitte der hvor jeg satt istedenfor å sitte der >.< .. Men gjett om de ble fornærma da jeg viste dem to koselige uføre plassene som ventet på dem :w00t:

Endret av fox88
Lenke til kommentar
Har opplevd mykje rart på golfbanen, greit nok at golf har etikette og ein gentlemannsregel, men det bør vel gjelde alt? Eg HATER folk som trur dei er så mykje betre enn andre og absolutt skal påpeike dette. Eg speler golf for morro skuld, ikkje for å blir mester eller kongen i klubbhuset. Når det då kjem folk i 40-60 åra og syter over at eg burde la dei få sleppe forbi..."ETIKETTE HETER DET" (ei stygg gammal dame) så blir eg forbanna. Spela ferdig hullet og slapp dei forbi på neste, men kva trur du skjedde? Joda, me vart ståande og vente, så 3 hull seinare bestemte me oss for å skippe hullet dei var på for å få fart i sakene. Trur du ikkje ho kom ropande etter oss då og? "VI VAR HER FØRST!". Eg gav ho eit oppgitt blikk, snudde meg og gjekk fint vidare til neste hull.

6468603[/snapback]

 

Finnes noen utålmodige snåliner på golfbanen også ja :wee:

Her om dagen så skulle jeg gå ut kl 11.50 eller noe sånt, og en høylydt kar ropte ut: "Hvem skal gå ut 11.50!?". Så sa jeg at det var meg. "Da får du faen meg sette opp farten, kl 12.00 slår jeg ut samme hva!" hylte han igjen. Allerede på det andre hullet så sto han 150m unna og ropte at jeg skulle få opp farten, uten at det hjalp stort :roll: . Makan til slitsom kar, og sannheten var at den høylydte og overvektige karen var elendig til å spille! :tease:

 

EDIT: Lærere som tror de har førsterett i kantina er også noe herk :hrm:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
mye hissige folk her ja.

 

trådstarter: sorry, men du hørtes litt ustabil ut, og det var fra DIN versjon! Tør ikke tenke på hvordan det egentlig var.

 

Edit: nei, jeg synes ikke sniking er bra, men mange er så distré at de ikke merker at de sniker, og da blir det litt feil å EKSPLODERE uten forvarsel mot vedkommende. Kanskje du til og med får en unnskyldning og plassen din tilbake hvis du forholder deg normal?

6468468[/snapback]

eksplodere var det nå ikke kauratt. han sa det var litt sleipt

Lenke til kommentar

Folk som sniker er kjempeirriterende

 

Jeg står ofte i kø til utesteder, og på travle dager med mye folk har jeg opplevd litt sniking

 

Som på nyttårsaften når en hel vennindegjeng sto og pressa meg i ryggen fordi de sikkert mente at det ville få alle andre til å komme seg inn fortere. Når det ikke så ut til å funke mente de at det var en god ide å snike seg forbi mellom meg og veggen... orka ikke si noe..

 

Men da jeg var i stavanger og vi var en hel gjeng som skulle ut sammen, og det plutselig havna ei jente mellom meg og resten av vennene mine fortalte jeg henne hvor frekk hu var.

 

Jeg hater mest av alt folk som står og gnir seg inntill ryggen sin fordi de tror det går fortere :!:

Lenke til kommentar
Folk som sniker er kjempeirriterende

 

Jeg står ofte i kø til utesteder, og på travle dager med mye folk har jeg opplevd litt sniking

 

Som på nyttårsaften når en hel vennindegjeng sto og pressa meg i ryggen fordi de sikkert mente at det ville få alle andre til å komme seg inn fortere. Når det ikke så ut til å funke mente de at det var en god ide å snike seg forbi mellom meg og veggen... orka ikke si noe..

 

Men da jeg var i stavanger og vi var en hel gjeng som skulle ut sammen, og det plutselig havna ei jente mellom meg og resten av vennene mine fortalte jeg henne hvor frekk hu var.

 

Jeg hater mest av alt folk som står og gnir seg inntill ryggen sin fordi de tror det går fortere  :!:

6470172[/snapback]

Om gnissing er ment som flørt er det jo kos, men ellers er det utrolig kjett. Og igjen, gamlinger som pirker med stokken er verst...

Lenke til kommentar
Om gnissing er ment som flørt er det jo kos, men ellers er det utrolig kjett. Og igjen, gamlinger som pirker med stokken er verst...

6470174[/snapback]

 

Gnissing på dansegulv = bra

Gnissing i kø = DØ

 

Jeg og mamma sto i kø på Coop Mega en gang. Bak oss sto en pustende og pesende gammel dame. Dama kom nærmere og nærmere mamma, og til slutt sto hun nesten oppå henne. Irriterer noe så grenseløst det og.

 

Jeg er sånn at jeg kan være ganske frekk uten å være frekk direkte til personen. Si... jeg kan gi småhøye kommentarer til den jeg står/går med istedet for å kjefte ut vedkommende. Jeg spurte mamma om det ikke var ubehagelig å ha noen helt inni seg på den måten, mamma svarte ja, og så tok hun ett skritt fram slik at jeg havna mellom dama og mamma. Da tror jeg hu tok hintet. :)

Lenke til kommentar
Gnissing på dansegulv = bra

Gnissing i kø = DØ

 

Jeg og mamma sto i kø på Coop Mega en gang. Bak oss sto en pustende og pesende gammel dame. Dama kom nærmere og nærmere mamma, og til slutt sto hun nesten oppå henne. Irriterer noe så grenseløst det og.

 

Jeg er sånn at jeg kan være ganske frekk uten å være frekk direkte til personen. Si... jeg kan gi småhøye kommentarer til den jeg står/går med istedet for å kjefte ut vedkommende. Jeg spurte mamma om det ikke var ubehagelig å ha noen helt inni seg på den måten, mamma svarte ja, og så tok hun ett skritt fram slik at jeg havna mellom dama og mamma. Da tror jeg hu tok hintet. :)

6470177[/snapback]

Ja, æsj...Allikevel...finnes masse køer, da. Konsertkøer for eksempel. Er man aleine og det blir litt flørtegnissing er vel ikke det å si neitakk til?

Lenke til kommentar
Er man aleine og det blir litt flørtegnissing er vel ikke det å si neitakk til?

6470183[/snapback]

 

Rent bortsett fra at det aldri blir med den smekre italienske brunetten du så når du gikk inn. Det blir med den gamle røya av en Iron-maiden-fan som har så mange tatoveringer at du knapt ser om det er en gutt eller jente, men du merker det dog i stumpen.

Lenke til kommentar
Er man aleine og det blir litt flørtegnissing er vel ikke det å si neitakk til?

6470183[/snapback]

 

Rent bortsett fra at det aldri blir med den smekre italienske brunetten du så når du gikk inn. Det blir med den gamle røya av en Iron-maiden-fan som har så mange tatoveringer at du knapt ser om det er en gutt eller jente, men du merker det dog i stumpen.

6471926[/snapback]

 

du snakker av erfaring, skjønner jeg? :p

neida, hehe...

Lenke til kommentar
ny dag og nye muligheter. irritasjonen var pressa ut etter en hard time på gymmet og en joggetur med påfølgende bading. (jeg kjøpte tilogmed isen :p)

6470678[/snapback]

Ikke alltid det funker engang. :p Var nettopp å trente på gymmen og skulle å ta maskinbenken når en irriterende fyr kappa inn rett forran meg.

Lenke til kommentar

Vel. Om det er store køer som ikke er på rekke og rad og jeg har en ved siden av meg (..som jeg ikke vet om jeg er foran eller bak) kan jeg godt ta skulderen beskjedent foran personen så jeg markerer at jeg er foran. Det pleier da altid gå bra. Om det er sniking vet jeg ikke, men det KAN jo bli oppfattet som det. :blush:

Lenke til kommentar

Jeg hater snikere.

 

Når jeg og familien min var på Gardemoen for 1-2 år siden, og vi stod i kø for å levere inn bagasje. Det var en veldig stor kø, og vi stod forran en trebarns familie og jammen presset de seg sakte på høyre side av oss og kom sakte men sikkert forran oss. Det skal sies at vi ikke var noen helter og gjorde noe, men vi ble kraftig irritert.

 

For noen eksempler de ble for barna :hrm:

 

Beklager for en del gramatiske feil.

Lenke til kommentar
Vel. Om det er store køer som ikke er på rekke og rad og jeg har en ved siden av meg (..som jeg ikke vet om jeg er foran eller bak) kan jeg godt ta skulderen beskjedent foran personen så jeg markerer at jeg er foran. Det pleier da altid gå bra. Om det er sniking vet jeg ikke, men det KAN jo bli oppfattet som det.  :blush:

6475551[/snapback]

 

Om jeg er usikker går jeg alltid bak dersom den andre ikke sier "værsegod gå foran".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...