Gå til innhold

hva er grinding.. er det ulovlig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grinding er å drepe samme mob'ene gang på gang, siden du skal ha noe spesielt av de. Enten det er et item, eller bare for pengene's skyld.

Det er ikke ulovelig, og det er noe de aller fleste gjør en gang i blandt.

Skrevet

Grinding er å drepe en mange mobs og repetere dette for å få XP, slik at du levler opp.

Farming, derimot, er å drepe samme mob for et bestemt drop du er ute etter, eller for pengenes skyld.

Skrevet
Grinding er å drepe samme mob'ene gang på gang, siden du skal ha noe spesielt av de. Enten det er et item, eller bare for pengene's skyld.

Det er ikke ulovelig, og det er noe de aller fleste gjør en gang i blandt.

6464089[/snapback]

mob'ene.. er det det samme som finder? mosters?.. men vis du foreksempel bare får 100 exp av en finde, ja da må det jo ta **** lang tid å levle da.

Skrevet

Da jeg ble level 29, dro jeg til Arathi Highlands. Der drepte jeg massevis av raptorer, edderkopper og annet. Dette for å levle opp, og for å tjene penger.

Grinding er rett og slett å holde seg på ett område, og drepe monstre der omkring.

Skrevet

Jeg tømmer alle baggene, bare det mest nødvendige igjen.

flyr til Eastern Plauglands og dreper masse mobs i Tyrs Hand i en lengre periode.

De dropper da masse penger og noen green items jeg selger til vendor for 3-5gold.

Pluss masse grey som går til vendor for 1g.

Skrevet (endret)
er mobs det samme som finder?

6464122[/snapback]

Mobs er skumle monstre :ohmy:

6464174[/snapback]

Hogger! :ohmy:

Edit: Feil tryne!

Endret av Hubman
Skrevet (endret)

Mobs er EGENTLIG alle tinga som rører på seg, inkludert NPCer, monstre, bosser, andre spillere og selv critters. Kan være jeg er helt på jordet nå, men det skulle ikke være så langt fra. Likevel, når man snakker om mobs i WoW snakker man helst om monstre, ja. Altså alle de vesnene som måtte finne på å angripe deg.

Edit: Bah, neeevermind. MOB = not to be confused with mob. Sånn kan det gå når man er litt for trøtt. Jaja, bare glem det. Klippeklippa litt, sånn at det ikke ble alt for galt og forvirrende.

Endret av JayHeM
Skrevet

Jeg tror at han har forstått hva grinding er nå.

- At det er lovlig

- At man dreper mange mobs på ett sted for ett utbytte

- At mobs er monstre

- Og han fått gode eksmepler

Skrevet
- Og han fått gode eksmepler

6464826[/snapback]

?

Mobs er alle datastyrte karakterer i spillet.

Npc= Non Playing Character.

Farming= Dreper mobs for bestemte ting.

grinding= Dreper mobs for experience points.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...