Gå til innhold

GTA: Vice City i trykken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-10-16 21:05, skrev DusteBikkje:

Hva mener du med en krangel? Vice City kommer jo bare til playstation 2 av konsollene.

Men et spørsmål, kommer Vice City til pc?


 

Hehe.. Hadde bare vært typisk med kommentarer som:

"Xbox ruuuuler!! Spillet hadde blitt 1000000 millioner ganger bedre på Xbox!! "

 

"Hæ?Ruler Xbox? Ps2 eier!!!"

 

Vet ikke om det kommer på Pc, men jeg regner vel egentlig med det.. Om noen måneder eller no`. Er jo £ å tjene på det.

Lenke til kommentar

Mulch: sorry mac

 

"While we don't know much about the new GTA, we can confirm that it will be exclusive to the PS2 and will (hopefully) be released at the end of this year. In fact, Rockstar and Sony shook hands on a deal that will keep the GTA franchise a PlayStation-exclusive through 2004."

 

Så det blir ikke no pc version av GTA vice city, før tidligst 2005 :wink:

 

[ Denne Melding var redigert av: Bad_Byte på 2002-10-17 22:49 ]

Lenke til kommentar

Bad_Byte: du er nok litt på bærtur...

 

Den avtalen mellom Rockstar og Sony gjelder kun for konsoller. PC-versjonen vil dukke opp på nyåret en gang. Men det var mange som tilta litt når denne nyheten kom, derfor klargjorde Take Two det på E3.

 

"Take-Two clarifies that the recent Sony exclusivity deal is only for console versions of the GTA series."

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-19 15:31, skrev GrevRev:

Quote:


Den 2002-10-19 11:21, skrev evil_snowman:

jeg skal seff ha gta vice city til ps2 og ikke pc... ps2 er mye bedre enn pc til en del spill.


 

Ikke gidd å si sånn piss. Da starter du bare en nye krangel, fikk du ikke med deg det starteren av tråden skrev?

 

 

Hehe!

Takk for støtten :wink:

Lenke til kommentar

Jeg skal også kjøpe Gta:vice city til ps2, men det er fordi da slipper jeg og vente i 6mnd for at det skal komme til pc, slik som med gta3.

vice city virker sinnsykt kult. Gleder meg til å cruise rundt i helikopter :grin: eller kjøre som en gris på en av motorsykklene! ikke så alt for lenge til det blir sluppet nå . gleder meg sinnsykt

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-21 01:12, skrev NeoGeo:

Lurer på og gå til annnskaffelse av en ny PS2 bare for dette spillet. Solgte PS2'en og kjøpte meg xbox for en stund siden. Noen som er interesert i og bytte? har 14 spill 2 kontroller og dvd kit :smile:


 

Dette er ikke noe bruktmarked. Kjøp/salg og bytte av spill, konsoller etc. er ikke tillatt her på forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...