CurSe Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Andre som opplever at WC3FT kræsjer litt vel mye i forhold til andre spill? Får opp melding om at det har skjedd en FATAL ERROR i war3.exe Er jo livsfarlig å spille Dota mtp banlist og alt det der.
<Iversen> Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 aldri opplevd i ladder siden roc, kom ut, kunn få custom games under roc tia som klarte gi meg den error'n bruker du virtual exe fil kanskje?
CurSe Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 (endret) Niks, har ikke tuklet med noe. Edit: Jeg spiller i grunn bare Dota, så jeg vet ikke om spillet kræsjer ellers. Endret 9. juli 2006 av CurSe
Sepo Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Begynte å spille TFT for noen måneder siden igjen (etter en pause på 1-2 år), og spillet har fungert stabilt og ikke kræsjet en eneste gang. Men så spiller jeg bare ladder og linetowerdefence, og ikke Dota. Kanskje Dota har noe med saken og gjøre? Prøv deg litt på ladder eller andre custom maps og se om det kræsjer der.
Cannabiskopen Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 VIrker rart at spillet krasjer bare på grunn av DOTA, hvis du kjører på samma map hele tiden er det kanskje en feil med mappen? Prøv i hvertfall andre maps hvis du gjør dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå