Gå til innhold

Fordømte hackere, skulle vært .....


Anbefalte innlegg

Jeg blir så forbanna over disse små ekle nirdene som ikke klarer å gjøre noe anna enn å ødelegge for andre...

Skulle inn på Sluttstykket.com, men det gikk ikke. Der var det en eller anna tulling som kaller seg H4x0R som hadde vært innom for å bevise at han/henne ikke eier respekt for andres verdier eller interesser.

 

Hvis man av en eller anna grunn finner ut at et nettsted har for dårlig sikkerhet så kan man jo alltids sende en mail for å informere om problemet.

 

Hvis man kommer til et hus med åpen dør, så går man da ikke inn for å rasere huset. Sunn fornuft er det noe som heter....

 

Sannerlig jeg sier eder, slikt avskumm skulle vært satt i land på Bjørnøya seinhøstes med en halv sekk settepoteter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sannerlig jeg sier eder, slikt avskumm skulle vært satt i land på Bjørnøya seinhøstes med en halv sekk settepoteter.

6458121[/snapback]

Jeg er helt enig med deg, men en ting jeg vil pirke på, de hadde ikke fått noe særlig mer poteter om du hadde satt de i land på bjørnøya på våren med settepotetene, jeg tror ikke gjorden er så god å grave og gro i uansett.

Lenke til kommentar
En ting som irriterer meg grønn på er DDoSing. Blir ikke slått så hardt ned på av de ulike ISP'ene.

 

Forbanna fjortiser som har lite å gjøre, som driver med slikt..

6458218[/snapback]

Tagging, hacking og annet faenskap burde slåes hardere ned på, det er rimelig unødvendig å bedrive slikt, riktignok så skaffer det jo arbeid til andre mennesker da (som "aldri" har noe annet å gjøre")

 

EDIT: Innlegg nummer 500 :w00t:

Endret av Lomz
Lenke til kommentar
En ting som irriterer meg grønn på er DDoSing. Blir ikke slått så hardt ned på av de ulike ISP'ene.

 

Forbanna fjortiser som har lite å gjøre, som driver med slikt..

6458218[/snapback]

Tagging, hacking og annet faenskap burde slåes hardere ned på, det er rimelig unødvendig å bedrive slikt, riktignok så skaffer det jo arbeid til andre mennesker da (som "aldri" har noe annet å gjøre")

 

EDIT: Innlegg nummer 500 :w00t:

6458228[/snapback]

 

Ja, helt enig! Synes det slåes for lite ned på.

 

OT: Gratulerer med 500 posts! :fun: Begynner å nærme meg 300 jeg da :p

Lenke til kommentar
HaCKeD By H4x0R

 

Haha, faktisk! Det der er en kid, garantert.

 

Anyways, hacking(bør vel helst si cracking), ddos og lignende faenskap bør slås mye hardere ned på enn det gjøres pr i dag. Det er faktisk et temmelig stort problem i dagens samfunn.

Lenke til kommentar

det er verre med de forbanna rævkjørte trojanene og bakdører de legger på maskiner rundt omrking, og Norton som er standard sikkerhet plukker faen ikke opp dritten heller..

 

sku ha vært en måte å hacke hackeren på.. det hadde vært fett. fu**a opp hele maskina deres, om og om igjen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...