Gå til innhold

Teite ting på banen


Anbefalte innlegg

Dette er ikke om meg, men en av spillerne på et lag vi møtte idag. Han trodde som alle andre at HELE dommertrioen var engelsk, men da spilleren sa "Sug pikken min" til dommeren viste det seg at linjemannen var norsk. Etter litt klabb og babb fikk linjemannen forklart den engelske hoveddommeren at "He told you to suck his dick!" og dette resulterte i en tidlig dusj for den "uheldige" spilleren...

 

Tror nok dette var litt flaut i en viktig kamp med mye tilskuere!

6615452[/snapback]

aha... Det er litt kjedelig.. Lillestrøm spiller? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har stått keeper, og gjort noen tabber. En av de største vel en gang jeg gikk ut, så spratt ballen over meg og i mål. Var ekstra ille siden jeg alltid har vært så høy. Ellers så har jeg tatt straffe før dommeren blåste av, men det var ikke så ille siden den ugyldige straffen gikk utafor, og jeg fikk ny som jeg satte :D

Lenke til kommentar
Dette er ikke om meg, men en av spillerne på et lag vi møtte idag. Han trodde som alle andre at HELE dommertrioen var engelsk, men da spilleren sa "Sug pikken min" til dommeren viste det seg at linjemannen var norsk. Etter litt klabb og babb fikk linjemannen forklart den engelske hoveddommeren at "He told you to suck his dick!" og dette resulterte i en tidlig dusj for den "uheldige" spilleren...

 

Tror nok dette var litt flaut i en viktig kamp med mye tilskuere!

6615452[/snapback]

aha... Det er litt kjedelig.. Lillestrøm spiller? :p

6616203[/snapback]

 

Nei, det var nok i kvartfinalen...Hvordan gikk det med Skedsmo? ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Finner ikke på noe spess dumt jeg har gjort, men, husker VELDIG godt noe en kar på laget klarte å få til..

 

Okey, det var ca. 3-4 år siden. Vi var på en eller annen cup langt vekk ...

Vi var kommet til semi finalen, og vi var drit stolte av det!

Husker ikke hva laget vi møtte het, men de var veldig gode ihvertfall.. etter litt klabb og babb klarte vi å presse det til 1-1!

Plutselig ender det med at laget vi spilte mot fikk straffespark.. Typisk, i siste minutt.. Alle tenkte "Ånaaaii, nå taper vi"

Men mot alle odds klarte vår særdeles dårlige keeper å redde ballen, men glipper den så den lander 1 meter fra mål, ved stanga...

"Yees!!" tenkte alle..

Så kommer en av våre spillere å skal safe'n ved å mokke ballen til corner/innkast.

Han klarer jo selfølgelig å mose ballen lengst oppi krysset! Er det faen meg mulig?

Værste var at det egentlig var et fint mål...

 

 

Dommern blåser 1 min senere og laget vi møtte vant 2-1.

 

Visste ikke om jeg skulle grine eller le meg i hjel ...

 

Uansett ler vi av det nå! :cool:

Litt gammel tråd, men måtte si det

Lenke til kommentar
Finner ikke på noe spess dumt jeg har gjort, men, husker VELDIG godt noe en kar på laget klarte å få til..

 

Okey, det var ca. 3-4 år siden. Vi var på en eller annen cup langt vekk ...

Vi var kommet til semi finalen, og vi var drit stolte av det!

Husker ikke hva laget vi møtte het, men de var veldig gode ihvertfall.. etter litt klabb og babb klarte vi å presse det til 1-1!

Plutselig ender det med at laget vi spilte mot fikk straffespark.. Typisk, i siste minutt.. Alle tenkte "Ånaaaii, nå taper vi"

Men mot alle odds klarte vår særdeles dårlige keeper å redde ballen, men glipper den så den lander 1 meter fra mål, ved stanga...

"Yees!!" tenkte alle..

Så kommer en av våre spillere å skal safe'n ved å mokke ballen til corner/innkast.

Han klarer jo selfølgelig å mose ballen lengst oppi krysset! Er det faen meg mulig?

Værste var at det egentlig var et fint mål...

 

 

Dommern blåser 1 min senere og laget vi møtte vant 2-1.

 

Visste ikke om jeg skulle grine eller le meg i hjel ...

 

Uansett ler vi av det nå!  :cool:

Litt gammel tråd, men måtte si det

6773099[/snapback]

ha ha ha ha ha ha ha ha :!:

Lenke til kommentar

Det dummeste jeg har gjort må ha vært den gangen for lenge siden (15+ år siden)

jeg dro meg fint fri på midtbanen, rundet siste forsvarer, meg mot keeper. Da presterer jeg det kunsstykke å snuble i mine egne skolisser, fikk dessuten et slemt skrubbsår, mens ballen trillet inn til keeper. Ikke mitt stolteste øyeblikk.

 

Kanskje det var et tegn, for siden har jeg endt opp som forsvarspiller....

Lenke til kommentar

Jeg så en som ble taklet soleklart bakfra, dommeren stod 5 meter ifra. Den taklede spilleren lå nede i et halvt minutt før noen reagerte skikkelig. Jeg hørte etterpå at spilleren hadde fått et par brudd..

 

Og han fikk ikke frispark engang!!

 

Dommere bør pensjonere seg før de kommer til en viss alder!

Lenke til kommentar
Ellers har jeg satt en straffe i tverra, men satte inn returen. Kunne fort blitt pinlig det også! :p

6470151[/snapback]

 

Først i tverra og sette returen sier du? Da skal egentlig målet bli annulert. En eller annen obskur regel sier nemlig at spilleren som tok straffen ikke kan røre ballen til en annen utespiller har vært nær ballen og stengene regnes ikke som spillere. I tilfeller som ditt skal dette bli regnet som dobbeltspark på ballen :roll: Dette fikk vi smertelig erfare på overtid i en 2-2 kamp i Danmark. Ikke gøy :thumbdown:

 

Har ellers gjort mye rart... første året vi spilte 11'ver var det nemlig slik at en utespiller kunne vippe ballen opp i hendene på keeperen(meg) ved femmeter. Dette gjorde vi også var bare at i et tilfelle stilte han seg foran meg og klarte videre å vippe ballen over meg og inn i mål, der kunne dommeren reglene og dømte heldigvis corner :whistle:

 

Gjorde no lignende som Ungarns keeper på 4.målet to ganger mot Stabæk en gang... forskjellen var bare at ballene var mye løsere :blush:

Endret av Tristar
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, nå har den andre keeperen på laget klart å få 3 røde kort i løpet av sesongen. En gang tok han ballen utenfor 16 meteren, og to hvor han tok mann i stedenfor ball alene med keeper, begge gangene gikk han ut med knottene først :roll:

P.S Han er egentlig veldig god

Endret av Tristar
Lenke til kommentar
Ja, nå har den andre keeperen på laget klart å få 3 røde kort i løpet av sesongen. En gang tok han ballen utenfor 16 meteren, og to hvor han tok mann i stedenfor ball alene med keeper, begge gangene gikk han ut med knottene først :roll:

P.S Han er egentlig veldig god

6856436[/snapback]

Tja.. Det er jo.. bra? :)

Lenke til kommentar

Eg har vært back store delar av mi «karriere» og i ein kamp kom eg på eit sjeldan raid framover, dribla meg forbi midtforsvaret og hadde strake vegen mot mål der keeper var aleine. Trur du ikkje eg presterte å tråkke på ballen på 16-meteren og gjekk kraftig på trynet. Det var sjølvsagt ein grusbane, så det var skrubbsår over alt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...