Gå til innhold

Streng spamlov i Hong Kong


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spetsnaz: Hong Kong er endel mer liberalt enn resten av Kina. Da britene trakk seg ut erklærte den britiske sjefen der nede at absolutt alle innbyggerene i hong kong var velkomne til å bli britiske statsborgere. Dette for å si ifra til Kina at hvis de ikke lot det være "business as usual", så kunne de fort sitte igjen med ett folketomt Hong Kong.

 

Så lenge du ikke underbygger den sosialistiske stat eller sprer statshemmeligheter, så tror jeg du får gjøre endel selv i Kina. :p

Lenke til kommentar
Straffene i Norge er jo en vits. De korte straffene avskrekker ingen fra å begå kriminelle handlinger, og dessuten ser de heller ikke ut til å gjøre slik at kriminelle blir gode samfunnsborgere etter å ha sonet. 9/10 saker er det jo en kjenning av politiet som er innblandet.

Skulle ønske Svalbard ble fangekoloni :D

6454077[/snapback]

Isbjørnmat, eller tenker du på å åpne noen stengte kalde mørke gruvesjakter for formålet?

Lenke til kommentar
mennesker er mennesker, og det vil alldrig være mulig å være helt 100% sikker i Spam er mye mer alvorlig en hva folk her inne virker å forstå. "Pytt, det er da ikke så alvorlig, jeg sletter mine hver dag jeg"... vel, det er vel og bra, men tenk på de indirekte kostnadene forbundet med traffikken, plassen det tar opp av ulike nett-ressurser (som ellers ville kommet oss alle til gode)... og for bedrifter er det jo krise! -Spam filter er ikke ufeilbare, og for en bedrift kan det å manuelt gå gjennom spammen og stole på ett filter være forskjellen på en lukrativ kontrakt eller ikke, eller iallefall forskjellen på fornøyde kunder og kunder som -ikke- er fornøyde... meget kostbart.

6455410[/snapback]

 

Men den enkelte spammer bidrar ikke så mye. Hva med feks global oppvarming, og energibruk, det er kraftige indikasjoner på at vi i vesten har et ressursforbruk som i lengden ikke kan opprettholdes, dette har potensiellt store konsekvenser for jorda, og økonomien, skal man ha beinharde straffer mot folk som kjører SUV? 10 år i fengsel?

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...