Gå til innhold

Utfordring! 300 filmer, 300 screencaps (MS Excel)


Njål

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
200 nå. Det er så utrolig irriterende å sitte å tenke på skuespillere som du vet du har sett men ikke husker navnet på, argh.

6490768[/snapback]

 

Har hatt mange sånne, beste er bare å stenge quizen og gjøre noe annet så detter det plutselig inn i hue på deg.

Lenke til kommentar

Fikk lånt en pc med excel på i dag, holdt på i vell 2 timer og kom til 147. Var mange hvor jeg kjente igjen skuespilleren, men ikke klarte å plasere filmen. Vis jeg får låne samme pc i morgen kommer jeg nok til å se på filmene til skuespillerene så jeg kommer meg godt over 147. :)

 

Edit: I be dammned! Nå funka det i open office, så lenge jeg bare ser bort med en gang så jeg ikke ser tittelen riktignok. Men det funker!! :D

Endret av master air
Lenke til kommentar

Jaja, så kjeder jeg meg da. Begynte sånn smått på den nå i morges. Har så langt kommet til 120, og jeg tror ikke jeg klarer så alt for mange flere nå.

 

EDIT: Ok, det ser ut til at jeg har en del flere å klare likevel da. Tok fire til nå. Artig å klare filmer jeg aldri har sett, men som jeg har sett coveret til, eller noe lignende (192, 193, 194, osv).

 

EDIT2: Oj, plutselig går det unna her. 130 nå. Irriterende at noen har helt andre farger på thumbnail'ene enn i filmen (#278 er et godt eksempel - den filmen er da ikke i svart-hvitt!).

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Jeg finner ikke ut hvordan jeg skal stave 213. Vet jo hvilken film det er, men det var da måte på hvor mange forsjellige måter den kan staves på!

6495073[/snapback]

 

Får heller ikke til navnet på #213.

Bruk alt som står før ':' på IMDb, og legg til 'the' helt i begynnelsen.

6475417[/snapback]

Lenke til kommentar
#6 kan da umulig være rett? Jeg har prøvd alt mulig. Den franske tittelen og den engelske tittelen, samt forskjellige versjoner av hver tittel. Ingen fungerer jo! Selvsagt vet jeg hvilken film det er. Perfeksjonist som har regissert.

6496059[/snapback]

 

Har ikke det foran meg her, men jeg antar at jeg vet hvilken du sliter med. Riktig tittel her er:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Amelie

 

Det enkle er ofte det beste ;)

Lenke til kommentar

Det er den jeg mener ja. Får ikke rett uansett hva jeg skriver! Har prøvd det simple navnet også. Det fungerer heller ikke! :hrm:

 

Angående en annen en, #263:

 

 

Er det Maggie Gyllenhaal som står til høyre på bildet der?

 

 

 

EDIT: Snodig, nå fungerte det når jeg skrev inn #6. uuuuh... rart. Jeg er 99,9999% sikker på at jeg skrev akkurat det som står i spoileren til SBS før, men da fungerte det ikke. :hmm:

 

Jaja, det fungerer i allefall nå.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Hmm, hva med #158 da? Er det Jodie Foster og Sean Penn jeg ser? Men de har da ikke spilt i noen filmer sammen, har de? :hmm:

 

EDIT: Jeg fant det ut. Var nok ingen Jodie Foster der, men Sean Penn var det definitivt. Litt studering av klesplagget hans og omgivelsene ga meg raskt et lite hint til hva jeg skulle søke i Google. Fant det ut. Har 153 rette nå. :)

 

EDIT2: Kan noen være snill og fortelle meg hvem kvinnen på bilde 139 er? Vet at Ralphern er mannen, men det hjelper meg ikke så mye. :innocent:

 

EDIT3: Fanken, det er så mange jeg ikke klarer! Ser skuespillerne, men skjønner ikke filmen!

 

Noen jeg mener å vite skuespilleren, men ikke filmen:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

#23 - Matt Damon, Ben Affleck (?)

#28 - Marlon Brando

#37 - John Hannah

#54 - Toby Maguire

#68 - Robin Williams

#89 - Dustin Hoffman

#131 - Anthony Hopkins

#139 - Ralph Finnes

#142 - Gabriel Byrne

#149 - Robbin Williams

#157 - Bill Paxton

#165 - Whoopi Goldberg

#183 - Al Pacino

#197 - Linda Fiorentino

#256 - Burt Reynolds

#259 - Ed Harris

#269 Marlon Brando

 

HJELP, så mange det er! :ohmy:

Er noen av dem i det hele tatt rett?

 

EDIT4 (blir litt mange edits nå, men): Endelig klarte jeg #289. Hadde totalt jernteppe. Det eneste som holdt seg i hodet mitt i lang tid var Bonnie And Clyde. Heldigvis, med litt hjelp av bruttern, kom jeg på hva denne kvinneduoen heter. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Noen jeg mener å vite skuespilleren, men ikke filmen:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

#23 - Matt Damon, Ben Affleck (?)

#28 - Marlon Brando

#37 - John Hannah

#54 - Toby Maguire

#68 - Robin Williams

#89 - Dustin Hoffman

#131 - Anthony Hopkins

#139 - Ralph Finnes

#142 - Gabriel Byrne

#149 - Robbin Williams

#157 - Bill Paxton

#165 - Whoopi Goldberg

#183 - Al Pacino

#197 - Linda Fiorentino

#256 - Burt Reynolds

#259 - Ed Harris

#269 Marlon Brando

6496166[/snapback]

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

#23 - ja til begge

#28 - nei

#54 - ja

#68 - ja

#89 - ja

#131 - ja

#149 - ja

#157 - nei

#165 - ja

#183 - ja

#269 - ja

 

Håper det er noe til hjelp. 192 nå, nærmer meg 200.

Endret av mongeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...