Gå til innhold

Irriterende pauser på tvnorge


Anbefalte innlegg

Lurer på om det er flere her som synes at er mos irriterende med akutelt og været midt i filmene som går på tvnorge?Satt akkurat for litt siden å så en film da dette skjer. Kanskje ikke den beste filmen, men alikevell veldig provoserende. Lurer virkelig på hvilken idiot som fant ut at " Ja dette vil nok dra seere". Jeg gidder i allefall ikke å vente en halvtime på at filmen skal begynne igjen. Noen som er enige?

 

 

:wallbash:

Endret av Floppsy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok TV2 hadde gjort det samme hvis de hadde hatt lov. TV3 sender vel fra england enda og ungår på den måten enkelte norske regler. TVN setter inn nyhetene midt i filmen for å komme seg rundt regleverket og ha reklame midt i filmen. Og for ikke å snakke om programer som blir delt opp til del 1, 2, osv.

 

 

Synes forresten reklamepausene er lengre på tvn, om enn færre, 1-2 min lengre.

Lenke til kommentar

Tankegangen bak er å få folk til å se på reklamene som går i pausen. Jo flere som ser på, jo flere kjøper produktene i etterkant. Og å avbryte midt i en film er jo "perfekt" tidspunkt, da alle sitter og ser på. Det er 10 ganger værre på amerikansk TV, der får du regelmessige avbrudd hvert 10. minutt noen ganger. Bare se på hvor mange reklamepauser det er i et 40 minutters show som Tonight w/ David Letterman. Takk og pris at vi slipper å se alle pausene i Norge. Bare fader ut og inn igjen her.

 

Hvorfor tror du de store aktørene betaler hundrevis av millioner av dollar for å få komme med i reklamepausene under Superbowl? Jo, for da sitter 200 mill amerikanere benka foran skjermen og ser reklamefilmen din.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Hva mener du? Jeg er ingen ekspert, og vet ikke noe videre om TV Norge, men jeg antar at de også trenger en inntektskilde. Enten penger direkte fra vår lomme, eller fra reklamene. Skal de gi oss gratis TV uten reklame? Jeg hadde nå i hvertfall ikke orket å drive en riksdekkende TV-kanal på ren og skjær godvilje og dugnad.

Lenke til kommentar

TV-Norge er en grei kanal. Det eneste jeg irriterer meg over er aktuelt, sporten og været elns midt i filmen....

 

Filmene går også sent på kvelden, så jeg har pleid å lagt meg i senga, og koser meg der...

Så sovner jeg under aktuelt og været.

Men så hadde det vel ikke vert så mange som hadde sett reklamene eller nyhetene hvis de hadde lagt det til etter filmen...

Men hadde filmen gått mere tidligere på dagen, hadde det ikke vert noe stort å pirke på fra min side ivertfall.

Lenke til kommentar
Hva mener du? Jeg er ingen ekspert, og vet ikke noe videre om TV Norge, men jeg antar at de også trenger en inntektskilde. Enten penger direkte fra vår lomme, eller fra reklamene. Skal de gi oss gratis TV uten reklame? Jeg hadde nå i hvertfall ikke orket å drive en riksdekkende TV-kanal på ren og skjær godvilje og dugnad.

6453621[/snapback]

 

 

Jeg mener at jeg mye heller hadde betalt en avgift for å slippe reklame, vist kanalen hadde tilbudt det.

Lenke til kommentar
Hva mener du? Jeg er ingen ekspert, og vet ikke noe videre om TV Norge, men jeg antar at de også trenger en inntektskilde. Enten penger direkte fra vår lomme, eller fra reklamene. Skal de gi oss gratis TV uten reklame? Jeg hadde nå i hvertfall ikke orket å drive en riksdekkende TV-kanal på ren og skjær godvilje og dugnad.

6453621[/snapback]

 

 

Jeg mener at jeg mye heller hadde betalt en avgift for å slippe reklame, vist kanalen hadde tilbudt det.

6453644[/snapback]

 

ja la oss få innført det, for det er jo ikke nok med NRK avgiften!

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Best å se filmer på NRK, der har de aldri reklamepauser eller slikt (en sjelden gang kan de avbryte en film for å sende live-bilder fra en nyhetssak, men som sagt, er det sjeldent).

 

Dog går ikke de beste filmene på NRK... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...