Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er toppfarta på din bil?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min prelude er oppgitt til 200 km/t, men jeg har ikke testet ennå. Har ikke tatt sjansen på å kjøre fortere enn 130 ennå :p

Vi fikk låne en 82 Fiesta en gang av moren til en kamerat. Og vi bestemte oss for å bånne gassen. Med gasspedalen i bånn og turtallet på topp var vi vel nesten oppe i 70 km/t. Det rista som fy! Var som å kjøre traktor ute på et jorde. Bilen daua rett etterpå.

Gamle dampen:

'85-mod mazda 323 1,3 - absolutt toppfart 142 km/t, ikke mer å hente. Prøvde mange ganger :)

Dagens damp:

'94-mod Mitsubishi Galant 1.8glsi - fikk pressa den opp (etter laaaang tid) på 200 på speedometeret (sikkert 190 eller noe)

Morgendagens:

Den er sperra på 250, mer vil jeg ikke si enda :)

Det gjør en murklosss og om du hiver noen hjul under den og slepper den ned en bakke...

6492769[/snapback]

Hvis du dekker kostnadene skal jeg gladelig hjelpe deg å bygge en slik murkloss du snakker om. Men ikke faen om du får den til å nå 200 bare du slipper den ned en bakke.

Har prøvd å satt bilen min i fri i 200 nedover en lang bakke her i området, og farten minker...

Det gjør en murklosss og om du hiver noen hjul under den og slepper den ned en bakke...

6492769[/snapback]

Hvis du dekker kostnadene skal jeg gladelig hjelpe deg å bygge en slik murkloss du snakker om. Men ikke faen om du får den til å nå 200 bare du slipper den ned en bakke.

Har prøvd å satt bilen min i fri i 200 nedover en lang bakke her i området, og farten minker...

6496494[/snapback]

Hehe, rolig nå, det var mest for å mobbe han med volvoen.. du vet, volvoer er store og tunge:P

Greit at de er store og tunge, noe som også gjør den trafikksikker dersom man skulle kollidere med en riskoker eller en fjellvegg :) Putte litt motor i også, så har man racingbil :D

6498130[/snapback]

Trafikksikker? Vil ikke akkurat si det. Hva tror du skjer med han fyren\kjerringen i riskokeren når du treffer han?? Flatpakket! :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...