Gå til innhold

Beta test av Patch 1.4 til BF2 er ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så synd at jeg begynner med ferie fra imorgen av, og blir borte fra slagmarken i 4 uker framover. Når jeg kommer tilbake forventer jeg at alle gamle og nye problemer og bugs er løst i den offisielle 1.4 patchen. Jeg plasserer det ansvaret over på alle her.

 

Tre av i ufarlig retning! :cool:

Lenke til kommentar

Tenketenke da, man kan jo kjøre flere versjoner samtidig! Pr akkuratt nå kjører jeg 1.22, 1.3 og 1.4 beta.

 

 

Betaen var ikke så ille, det nye brettet var greit, kanskje litt for warlord-aktig (For bredt og mange gater, savner flere chockpoints), og 2 tanker til hvert lag er for mye. Infanterimodusen er litt på trynet ved at det faktisk finnes commander (IQ Dice, IQ!) og at folk tåler mer (Når vi ikke har tanker som skyter på oss, da skal vi tåle mer, okeeey). Savner også FBF-innstilling.

 

Edit: Og ja, rank er mye viktigere enn å hjelpe til med å forbedre spillet, hva tenker du med TST? :hmm::tease:

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar
Pronespamming er borte ja. Tar litt tid å legge seg ned, og kan ikke skyte når man reiser seg igjen. (Kjedelig :( )

Squadjumping er tilbake (!)

revivepaddene er fikset.

C4-kasting funker på en måte enda. Du må være presis med å trykke samtidig som du hopper, men den kaster bare litt opp og ned, nok til å kaste over gjerder.

Bildrop reload tid er satt fra 30sek til 1min.

 

 

http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=25919

MAJOR BUG!

 

As a medic if you hold the shock paddles you are INSTANTLY healed and are INVINCIBLE unless hit with an eryx!

 

EDIT: Og om noen lurer på hvorfor de gir ut BETA:

http://217.116.224.151/dk4_2006/GZTV/GZTVB...mp_FPS_DICE.wmv

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Tenketenke da, man kan jo kjøre flere versjoner samtidig! Pr akkuratt nå kjører jeg 1.22, 1.3 og 1.4 beta.

 

 

Betaen var ikke så ille, det nye brettet var greit, kanskje litt for warlord-aktig (For bredt og mange gater, savner flere chockpoints), og 2 tanker til hvert lag er for mye. Infanterimodusen er litt på trynet ved at det faktisk finnes commander (IQ Dice, IQ!)  og at folk tåler mer (Når vi ikke har tanker som skyter på oss, da skal vi tåle mer, okeeey). Savner også FBF-innstilling.

 

Edit: Og ja, rank er mye viktigere enn å hjelpe til med å forbedre spillet, hva tenker du med TST? :hmm:  :tease:

6442148[/snapback]

 

Laster ned nå(om jeg får det til)

 

Likte ikke å høre om 2 tankser på Jalalabad.. Men kan vell løses dersom det er nok av steder man kan gjemme seg inne i byen. Om da det ikke blir standof utenfor byen med tankser som skyter på de forskjellige spawnpointa ALA karkand.

 

Er det mange servere med ok ping som faktisk kjører detta?

 

Og hvor ille er økninga i helse? tar det fks 5 skudd pluss å drepe med G3'n nå etc..

Håpe dice ikke driter i hele infantri delen da.. Den jeg ser mest fram til..

 

Vell, etter 50% nedlasting ga internetten min etter vist.. Tror ikke den lille boksen takler varme så bra.. Både ruteren og firewalen er driiiitvarme, i tilleg til at det er 30+ inne i rommet de står i nå.. På tide med sjokklufting væh.

Endret av OleLille
Lenke til kommentar

Så ut til å være massive mengder med ny-introduserte bugs i denne patchen, lurer på hvor lang tid de vil bruke på å fikse disse. Er ikke veldig optimistisk med tanke på at dette faktisk var en public beta versjon.

Og den nye "infantry only" hørtes jo helt ræva ut dersom de har endret på hitpoints og health slik at man må ha flere skudd for å dø. Dersom noe absolutt skulle blitt endret så burde det jo ha blitt mindre helse i denne "mode'en".

Lenke til kommentar

Dette må testes. Merk deg..Dette er Battlefield 2 1.4 - Client Patch Beta (Full)

Alternativ nedlastings link

 

Mer Patch INFO

 

GAMEPLAY TWEAKS

- The vehicle drop has been modified to help prevent exploits such as blocking enemy vehicles, destroying vehicles and commander assets, or as an alternative to artillery.

- C4 tossing distance has been reduced.

- A prone->crouch delay has been added.

 

BUG FIXES

 

- Fixed the Linux server hangs when trying to load a Special Forces Co-Op map.

- Another attempt at fixing the Red/Blue nametag bug.

- Fixed the missing server info on the map briefing screen.

- Fixed the server browser issues with updating info.

- Fixed the filter by maps size option in the server browser.

- Fixed a low reproducibility crash bug related to the vehicle drop.

- Fixed a crash in Co-op after a player is revived without a kit.

- Fixed a server crash on Linux 32 when trying to rotate maps in Coop Mode.

- Fixed the occasionnal red distance marker appearing on the ground.

- Fixed the bug that caused the player's arms to become invisible when switching weapons.

- Co-Op bot console commands now function on local servers.

- Fixed the excessive damage taken by the Muscle Car.

- Adjusted the minimum number of players to start the round on ranked servers.

- Re-enabled unlocks on unranked servers.

- Commander options are no longer available whilst commander is dead.

- Fixed bug where a spawn point is shown as selected when it is not if player has spawned in during the preview round.

- Co-Op (Local Server) - Fixed the issue where no other players may join the server if the server host is kicked and banned.

- Ranked Servers now force unlocks.

- Added support for multiple gamemodes in single maplist for mods

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...