Gå til innhold

Beta test av Patch 1.4 til BF2 er ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle quote et svar fra bf.no-forumet...

 

idet jeg trodde whinere ikke skulle greie å slå lavmålet som kom før 1.3 så prøver de igjen ser jeg....DET ER EN BETA ffs....JA DET ER FAKTISK BUGS DER OG DET ER LITT AV MENINGEN AT VI SKAL HJELPE EA I Å FINNE DEM (selv om noen er ganske opplagte..mulig de ikke fikk tid til å fikse dette før de sendte ut beta'en?) uansett, ikke whine her, whine på EA sine battlefield 2 forumer hvor de har opprettet en topic for raportering av bugs og en topic for raportering av annet da også balanse kritikk/forslag og kritikk av den nye inf modusen....

 

så istede for å gjenta de gode gamle "haha, selvfølgelig EA" og "thats it, nå legges BF2 på hylla", hva med å hjelpe til istede? dere bidrar så utrolig med den konstante jamringen deres...

 

heldigvis ser de fleste her positivt på utviklingen og ikke hiver seg på "alt fra EA er søppel" gjengen...

 

takk og pris for at EA greier å filtrere ut de som roper høyest slik at de kan høre på de som er flest...hvorfor er det alltid slik at ikke konstruktiv kritikk er det som ropes høyest? (gjelder generelt av en eller annen merkelig grunn...)

 

Tror det er enkelte her inne som bør lese nøye gjennom denne gitt... :D

Endret av OShea
Lenke til kommentar

Jepp, leste det for noen dager siden. BF2-miljøet, spesielt her i Norge, er litt råttent, er et par stykker som surfer på en bølge av 1337-het og ikke gjør annet enn å whine. Dessverre er det for mange fjortisser som forguder disse :hrm: .

 

Men, beklageligvis, er jeg og de fleste andre drittlei bugs, hver gang EA/Dice skal gjøre en liten endring, presterer de å endre hele spillet, og f***e opp det som er igjen.

BF2 holdt i nesten et år, men hvertfall ikke jeg og resten av min klan føler for å prøve og holde den døende hesten på beina, det viktige nå er å pleie miljøet oss i mellon, øve aim og teamplay. Det kan vi gjøre uten BF2. Battlefield 2 døde litt for tidlig, ingen arvtager er enda på banen, og et nytt map er ikke nok til å gi interessen for spillet det løftet den trenger.

 

Heldigvis ser de ut til å ha gjort mye rett med 1.4, men det blir bare et gjennopplivningsforsøk på et spill som startet sine dødskramper det øyeblikk 1.3 ble sluppet.

 

Jeg koser meg enda med spillet, nesten like mye som jeg har gjort hver eneste av de flere 100 timene jeg allerede har brukt på det, men miljøet er lei og klar for noe nytt. Det er ikke så mange utfordringer i BF2 lenger, missuner nesten dere som spiller cs, dere har spilt i flere år og stadig kan dere få litt bedre aim og litt bedre timing på alt. I BF2 er aim såpass random at det er medføtte evner som skiller de beste fra de gode, og de gode igjen fra de som ikke er fullt så gode. Enda ser jeg et markant skille mellom disse, ikke fullt så gode og sniper13141 på bakken over US main på karkand, BF2 selger enda, så jeg har tro på at public, kan spillet enda leve lenge. Kan i hvertfall ønske dere som fortsatt spiller public lykke til videre, dessverre for meg er jeg, takket være tlv, en klanspiller og har sett lyset, et mye bedre spill, basert på skills og teamplay, ikke unlocks, hw og claymores. Men mens vi var bedre enn aldri, kan jeg uoffisielt på vegne av klanen takke for oss, en eller annen gang snart vil vi gjennoppstå, da i et annet spill. Oddsen tyder på at ET: Quake Wars er navnet spillet skal bære.

 

Håper jeg ser mange av dere igjen i Quake Wars, men nå legger jeg meg. Deilig å få ut litt følelser :blush: .

 

 

Edit: HW-Lan; vi skal prøve å få stilt et lag der.

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar
Så ut til å være massive mengder med ny-introduserte bugs i denne patchen, lurer på hvor lang tid de vil bruke på å fikse disse. Er ikke veldig optimistisk med tanke på at dette faktisk var en public beta versjon.

Og den nye "infantry only" hørtes jo helt ræva ut dersom de har endret på hitpoints og health slik at man må ha flere skudd for å dø. Dersom noe absolutt skulle blitt endret så burde det jo ha blitt mindre helse i denne "mode'en".

6443564[/snapback]

 

helt ideelt sett burde infantry mode bare bety at mappet ble kjemisk renset for alt med mer enn 4 hjul, jetmotor eller rotor :p

Lenke til kommentar
Har ikke prøvd patchen, men om den er slik jeg tror den er, er den OK den. Ikke at jeg har hatt noe problemer med å drepe pronespammere før, men når man har aim, trenger man ikke å kunne pronespamme.

6464994[/snapback]

Jo, hvis man står bak en kasse så kan man ikke drepe en som pronespammer, da han aldri vises på din skjerm. Eneste du da trenger er å tenke taktisk, og ikke springe rett på han, eventuelt nade han.

 

Close Battle er pronespamming ikke såå farlig.

 

-Steina: killing pronespammers with pronespam ^^

Lenke til kommentar
Har ikke prøvd patchen, men om den er slik jeg tror den er, er den OK den. Ikke at jeg har hatt noe problemer med å drepe pronespammere før, men når man har aim, trenger man ikke å kunne pronespamme.

6464994[/snapback]

Jo, hvis man står bak en kasse så kan man ikke drepe en som pronespammer, da han aldri vises på din skjerm. Eneste du da trenger er å tenke taktisk, og ikke springe rett på han, eventuelt nade han.

 

Close Battle er pronespamming ikke såå farlig.

 

-Steina: killing pronespammers with pronespam ^^

6465073[/snapback]

 

Snakker jo om i close combat, å ta de som pronespammer bak vegger eller lignende er lett, granater er din venn.

 

Når jeg sier pronespammere så mener jeg de som pronespammer i nærkamp. Jeg kan faktisk ikke huske sist gang jeg ble drept av en pronespammer i close combat. Jeg bare ler og får hs. "Sorry for hs".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...