Gå til innhold

Azuresong Mageblade - Finnes bedre å satse på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I MC i dag valgte jeg å bruke dkp på dette sverdet (jeg er mage). Arcanist Robe droppet også, så jeg måtte velge en av de.

Hvor bra er dette sverdet i forhold til hva man kan få tak i senere? Har inntrykk av at Arcanist kan oppgraderes lettere enn main hand. (Planlegger +30 spell damage enchant)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

siden våpenet kan brukes av mager og warlocker, mens arcanist bare er mages (og MYE mer vanlig) vil jeg si at sverdet er bedre.

Har det selv og kommer til å bytte det ut når staff of shadowflame blir billig (eller AQ 40 staven).

Skrevet (endret)

Du gjorde rett!! Ikke sats på arcanist, d sux. Gå heller for random dmg gear du fnner masse bra blått gear å så mixer du i sammen, så sparer du heller til BWL.

Claw of chromaggus eier med en bra offhand, Loeve.

Endret av LeanFear
Skrevet

Azuresong Mageblade er beste 1-hånds våpenet for en mage fram til bwl, hvor claw of chrom dropper.

fins en annen 1hånds også, et grønt sverd jeg ikke husker hva heter, men er litt crappy +dmg på det. Skaff deg +30 spell dmg på magebladen, også henter du offhand fra exalted med AV.

Har du ikke exalted med AV mener jeg å huske at JINDO i zg dropper en bag of wammies som er også en bra offhand.

Bruker selv Claw of chromaggus med spelldmg, som tilsvarer +94 dmg, samt Tome of the ice lord, som gir +34 frost dmg.

+128 dmg på våpen er bedre enn hva du får på andre staver atm. selv om jeg kommer til å plukke opp staff of shadowflame når den dropper igjen :)

Skrevet

Ok, men hvis jeg ikke skal satse på Arcanist, skal jeg rett og slett bruke MC til å samle dkp da? Jeg løper rundt i en miks av +dmg gear. Har rank 9 nå, så bruker Champions Regalia (de delene jeg har) til PvP og PvE.

Ferdig buffet for PvE, ligger jeg nå på 4400 hp, 6000 mana og +200 dmg.

For min del kan jeg gjerne samle dkp i mc og gå for bedre greier senere, men vil bare ikke gjøre noe dumt og handle ting jeg ikke trenger.

Skrevet

Pitbullo... jeg skal gi deg et lite tips...

Ta å få guilden din til å gjøre ZG også, vist dere ikke allerede gjør det...

Så blir du Exhalted med Zandalarian Tribe (usikker på navnet) Da får du epic skuldre som er bra, bracers etc... som er veldig bra... Så kan du jo skaffe robe of volitile power fra MC, Mana Ignited Cord osv...

www.wow-loot.com klikk på MC så finner du alt en mage trenger fra MC ;)

Lykke til.

Skrevet
siden våpenet kan brukes av mager og warlocker, mens arcanist bare er mages (og MYE mer vanlig) vil jeg si at sverdet er bedre.

Har det selv og kommer til å bytte det ut når staff of shadowflame blir billig (eller AQ 40 staven).

6436783[/snapback]

Ikke glem at det faktisk er _det_ beste paladin våpenet om du er illumination specca ;)

(nei jeg er ikke paladin)

Skrevet

Et annet alternativ er jo å gridne deg til exalted med Cenarion Circle, og få noen AQ20 drops for å gjøre epic set questene. Disse greiene dropper fra de første bossene(Kurinaxx, General og Buru) og aller dem er lette og ta om du farmer MC.

Warlock daggern man får har værtfal 59+dmg og er imo bedre en Mageblade (om du er warlock vell og merke)

Skrevet

Jeg har drevet og ventet å at nok Azuresong Mageblades skal droppe slik at jeg kunne få meg ett. Men i mellomtiden er jeg blitt exalted med AB, og gikk og fikk meg Sageclaw på mandag (+30 dam +1 crit +8 stam, mangler +inten til mageblade), som jeg tenker jeg bruker frem til jeg får meg Claw of Chromagnus.

Ellers er det nye "Grand Marshal's Mageblade" noe av det råeste 1-hand du får til en mage (+72 dam +1 crit +14 sta +8 int), men tiden det tar for å få det er kanskje ikke verdt det :)

Øystein

Skrevet (endret)

Nah, mere intellect/stamina på bloodcaller..

(på en annen side, vi kjører verken mc eller bwl lengre :( )

Endret av Per-Stian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...