BompiTerje Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg vet det er mange newbs her, men jeg har ikke starta subs igjen ennå så jeg får ikke spørt på det offisielle forumet. Så, er det noen her som vet hvordan jeg kan få patcha WoW opp til nyeste versjon når jeg alltid blir stoppa av bad checksum errors i terrain.mpq patchinga? Jeg har kjørt repair tool på rad en rekke ganger før jeg har prøvd å patche igjen også. GMene på tech forumet har ingen anelse hva det går ut på, mens andre mener det kan være kompabilitetsproblemer med patcheren mot nvidia chipset. Jeg kan ikke flashe biosen nå, kan ikke legge inn WoW på ny fordi terrain.mpq fra CD skivene gir feilmelding ved installasjon og jeg har ingen planer om å plukke ut av en de to identiske ram brikkene mine bare fordi en GM sier "det kanskje" gjør at patcheren virker. De har gitt skylden til at samtlige mann med dette problemer har ødelagt RAM. Det må dem så gjerne tro, men jeg skulle gjerne hatt en ordentlig løsning og ikke noe sånt tullball. Dette har vært et problem før meg ved hver patch siden ca juletider og da jeg spillte tidligere kopierte jeg bare hele spillet ferdig patcha fra en kamerat. Jeg har ikke den luksusen nå i ferien.
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg vet ikke om dette vil hjelpe folk så mye, men du kan kanskje si spesifikasjonene på dataen din? Desseuten er det vel Psilocybe sin avatar, eller tar jeg helt feil nå?
BompiTerje Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 MD Athlon 64 3500+ 2.2GHz Socket 939 Gainward GeForce 6800GT 256MB GDDR3 GS Kingston ValueR. PC3200 DDR-DIMM 1024MB EPoX EP-9NPA+ Ultra, nForce4 Ultra,ATX Samsung SpinPoint P120S 200GB SATA2 Tidligere trudde jeg det kanskje var sata disken som var problemet, fordi jeg hadde en PC uten der det gikk bra, men det er mange sammentreff på foruma der folk med samme chipset har problemer. *shrug* Irriterende problem for det slå til i siste patch av Frozen Throne og. Heldigvis ordna det seg etter en reinstallasjon.
Tåkefyrste Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Desseuten er det vel Psilocybe sin avatar, eller tar jeg helt feil nå? 6436165[/snapback] haha, jævlig bra... spørs hvor fornøyd han blir nå ja, om bompimannen ikke er tvillingbroren hans da.
OddZen Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 (endret) HAHA så eid, trodde d var Psilocybe når jeg bare fort så igjennom. Etter patchen har jeg opplevd at når jeg skal gå inn igjenn til wow fra windows, at skjermen blir helt svart kan ikke gjøre noe, men jeg hører alle andre program kjører fint (TS, Winamp),må til slutt Må rebote maskina. Noen som har opplevd noe lignende? Endret 5. juli 2006 av LeanFear
kalken Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 faen har trudd det har vært han på mange poster nå jeg :S sorry for OT
qu3st Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Trodde det Var Psilocybe jeg, jaja. Har ingen anelse på hvordan du kan fikse det problemet dog :\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå