Gå til innhold

Jeg Ninja-looted=O (kan jeg skifte navn?)


Anbefalte innlegg

God dag!

 

Før jeg sier noe annaet, la meg si: Jeg vet hva dere tenker :ohmy:

 

Jeg kan jo starte med å forklare litt av bakgrunnen for det som skjedde.

Alltså. Jeg har en level 54 mage som så glad og lykkelig hadde funnet seg et party til Sunken Temple. Da vi var på vei inn i instancen droppet en Preciseley Calibrated Boomstick (Thott den om du vil) og jeg så penger flyge forbi (epic mount er dyrt). Så jeg rollet jo som alle andre. Nå var jeg så heldig at jeg vant, men før jeg nådde å la gleden strømme gjennom årene ble det skretet "NINJA" både i øst og i vest, til og med i LFG chat. Jeg ble rimelig fornermet ( :p ) og nektet å gi tilbake denne gunnern. så jeg ble dermed sparket ut av gruppa.

 

Så når jeg logget på i dag ble jeg spammet av en rogue som så alt for gjerne ville hatt denne for seg selv, og føler seg naturlig nok veldig snytt. Dette var greit, men så begynte han å oppføre seg som om jeg nettopp hadde skutt bestemora hans. Han roper ut i LFG at jeg er en kaldblodig ninjalooter, som har stjålet en epic gun +masse blåe item fra Sunken Temple. Det ender etterhvert med at jeg får en guild kick, noe som strengt tatt ikke gjør meg mye på level 54, men problemet mitt er nå at jeg går for å være en som tar ALT. En grådig liten satan sendt til wow rett fra helvete, noe jeg naturlig nok ikke selv mener jeg er, i og med at dette var første gangen jeg noen sinne jeg har stjålet et item fra noen andre helt siden jeg startet på Beta-testingen i januar i fjor.

 

Så mitt spørsmål er som følger: Kan jeg reportere denne roguen for trakasering, og fins det noen mulighet for at jeg kan få skiftet nick på magen min? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er lov å lage en tråd på realm-forumet der du kan forklare ditt forsvar. Hvis alle rollet greed så er det vel din rett å ta vare på det, men hvis de som trengte den og needet og du gjorde det i tillegg så skjønner jeg nok at de er sinte på deg.

 

Edit: Sjekka Thottbot, og ifølge drop % på den så er den VELDIG skjelden! Du er heldig... (hvis det stemmer)

Endret av lago
Lenke til kommentar

Det var du og ein rogue som tok need? Eller tok alle need?

Rogue trenger jo den for dei +14 agi. Men han hadde vel lett selt den.

Lykke til å reporte han.

Spør game master om du kan få skifte navn du. Visst du er heldig kanskje.

Men om du fortena å få bytte navn er noke heilt anna.

Lenke til kommentar

Hvis alle rolla har du ikke gjort noe galt. Er bare de som var i partyet ditt som er helt idiotisk i hodet. Å ja hvis han roguen var frekk mot deg kan du reporte han. Og hvis problemene fortsetter (At du får frekk whispers hver dag, ikke finner deg guild/gruppe til instances osv.) kan du få skifte navn hvis du er heldig. Var en på servern min som fikk skifta navn, men alle fant ut at det var han. Han fikk bytta server til slutt, men han var en skilla ninja så :p

 

Edit: Samma hagla droppa for meg når jeg var med et party i hinterlands å gjorde questen for Mallet of Zul'Farrak, uheldigvis var det ikke samme roll system som idag så alle rolla å en mage vant ;) Jeg var den eneste som hadde bruk for den men sa bare til meg selv "Shit happens" ;)

Endret av JokuM
Lenke til kommentar

Hehe, jeg skjønner at det er mange som føler for å komme med moral-prekener. Jeg mener selv jeg har vært en totalt drittsekk, men det er roguen og, for å si det sånn.

Greit for meg at han hyler ninja i LFG, men at han sier ting som ikke er sanne er jo en ekstra byrde for meg, og sådan trakasering. Ihvertfall hvis han ikke slutter etter jeg har bedt ham om det.

Skulle gjerne gitt tilbake Boomsticken, men han kunne hverken snakke saklig eller sivilisert med meg, selv om jeg prøvde flere ganger å roe han ned. Da syntes jeg han kan ha det så godt, så kan jeg alltids prøve å finne en annen vei ut av det umoralske ingrepet jeg har foretatt meg i wow.

 

Edit: skrivefeil

Endret av Gene
Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet er det ikke enkelt å få endret navnet sitt, om det i det hele tatt er mulig å få det endret. Det du eventuelt kan gjøre er å få noen kompiser av deg å raportere til en GM at nicket ditt er abusive/offensive. Er riktig nok ikke garantert at det vil fungere.

 

Som noen andre har foreslått: Post på realm forumet hvor du forklarer din versjon av hendelsen. Si at du trodde at det var need roll på BOE Epics og du ble kicket før du fikk forklart deg.

 

Eventuelt kan du ta deg en pause fra magen din og rolle en alt. Om det 3-4 uker er det nok sikker glemt uansett.

 

Et lite tips: Når du skal selge den, lag deg en bank alt hvis du ikke allerede har, som du selger den fra.

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar

Hørtes ikke så dumt ut tofagerl:)

 

Edit: Jeg tror jeg går for den "ligge lavt" strategien, så ser jeg hva som skjer. Virker som om han roguen er rimelig dedikert på å fucke opp livet mitt da :p men jeg får se hva som skjer.

Endret av Gene
Lenke til kommentar

BoE epics i random grupper er free for all. At de kaller deg ninja i LFG channelen er ikke noe å bekymre deg for. Jeg regner med det går noen uker til du har blitt level 60 og har fått sånn nogenlunde gear til å joine en god guild og da er nok denne lille hendelsen i level 54 glemt.

 

Hvis roguen vil ha den så mye så kan du pent be han om å kjøpe den fra AH.

Endret av 1337Antikatt
Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet er det ikke enkelt å få endret navnet sitt, om det i det hele tatt er mulig å få det endret.

Vet ikke om det er så enkelt, akkurat. Om det er bare en plass å endre, eller flere plasser (i databaser og alt det der)

 

Men at det er mulig? Absolutt. Finner de et nick som er kopibeskyttet (holdt på å skrive copyrighta), så skifter de nicket for deg. Så kan du skifte til noe mer permanent, vha GM sikkert.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet er det ikke enkelt å få endret navnet sitt, om det i det hele tatt er mulig å få det endret.

Vet ikke om det er så enkelt, akkurat. Om det er bare en plass å endre, eller flere plasser (i databaser og alt det der)

 

Men at det er mulig? Absolutt. Finner de et nick som er kopibeskyttet (holdt på å skrive copyrighta), så skifter de nicket for deg. Så kan du skifte til noe mer permanent, vha GM sikkert.

6435494[/snapback]

 

Nå tenkte jeg ikke på om det var teknisk mulig å få de endret, det vet jeg at det er. En kompis ble raportert for å ha abusive name, en annen fikk endret det fordi det var noen rare tegn i navnet så mangle hadde problemer med å invitere han.

Det lar seg gjøre, men du må en meget god grunn.

At du vil endre navn fordi du "ninja'et" er ikke en god nok grunn.

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
BoE epics i random grupper er free for all. At de kaller deg ninja i LFG channelen er ikke noe å bekymre deg for. Jeg regner med det går noen uker til du har blitt level 60 og har fått sånn nogenlunde gear til å joine en god guild og da er nok denne lille hendelsen i level 54 glemt.

 

Hvis roguen vil ha den så mye så kan du pent be han om å kjøpe den fra AH.

6435469[/snapback]

 

BOE epics kan alle rolle på, det har ihvertfall alltid vært sånn når jeg har vært i grupper det har droppa epic, å alle har vært helt enig, selvom det var f.eks en warrior som trengte den skikkelig.

 

Bare gjør som alle andre har sagt og ligg lavt en ukes tid, de har glemt det etter 48 timer uansett. kanskje ikke han roguen som plager deg, men alle andre som leste det i LFG kanalen har glemt det allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...