Gå til innhold

Jeg Ninja-looted=O (kan jeg skifte navn?)


Anbefalte innlegg

Rogue og warrior kan bruke PCB helt fint, begge nyter godt av agility, og pga 1.50-hastigheten er det et kurant pullevåpen for tanken. Druiden greedet (rett og rimelig, imo), så da er det to clothies som needer på noe de ikke kan bruke.

 

Så er jo spørsmålet hvem av dem som needet først. Men, likevel, om man "ser penger flyge forbi", så er det gull-ikonet som passer best. Det er vel ikke en setning som beskriver grådighet bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rogue og warrior kan bruke PCB helt fint, begge nyter godt av agility, og pga 1.50-hastigheten er det et kurant pullevåpen for tanken. Druiden greedet (rett og rimelig, imo), så da er det to clothies som needer på noe de ikke kan bruke.

 

Så er jo spørsmålet hvem av dem som needet først. Men, likevel, om man "ser penger flyge forbi", så er det gull-ikonet som passer best. Det er vel ikke en setning som beskriver grådighet bedre.

6438216[/snapback]

 

vel, på serveren vår er det vanlig at alle needer på boe epics, uansett hvor mye én i gruppa trenger den, ettersom pengene du får for itemet er mye mer enn hva det egentlig er verd (i de fleste tilfeller finnes det blå items som er bedre)

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Personlig er jeg for master-loot. Det kan hindre situasjoner som denne.

Eneste grunnen til at jeg ikke bruker ML i instances er fordi folk som regel sier "OMG" og tror at jeg kommer til å ta alt.

 

Vi fant Foror's compendium i guildet en gang i DM- nord og warrioren (tilvogmed) sa at vi skulle selge den og dele pengene likt. Solgte den for nesten 2500g så ble en stor slant penger til alle som var der.

 

Denne løsningen kunne også blitt brukt utenfor guild, i random pick up groups. Bare dumt at folk missbruker den...

Lenke til kommentar
Lurer på hvorfor Blizzard ikke gjør en endring som gjør at BoE items blir soulbound dersom man velger Need. Kan ikke se annet enn fordeler med det.

6438382[/snapback]

 

Hva så om disse er i guild? Og de har en som selger alt som dropper og splitter? :hmm:

Lenke til kommentar
Joda, jeg skjønner at jeg er alene om å mene at man needer på noe man skal bruke, og greeder på noe man skal selge. Absurd tankegang, egentlig, når jeg tenker meg om.

6438335[/snapback]

Poenget er at vi snakker om et bind on equip-item. boe-lilla selges for så mye mer enn det de egentlig er verd (Det er få av de lilla boe-itemene som faktisk er bra), noe som gjør at alle trenger for pengenes skyld, og at det er veldig bortkastet dersom en i gruppa equiper. Det beste er om gruppa deler pengene.

 

Kort sagt: Ingen trenger lilla boe (uansett hva slags item de har fra før av), det finnes alltid blå som er bedre, alle trenger penger.

 

Dette systemet faller imidlertid sammen den dagen serveren går tom for dumme folk, slik at ingen kjøper itemene fra AH lenger.

 

Mener å huske vi diskuterte dette side opp og side ned tidligere en gang.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Kort sagt: Ingen trenger lilla boe, det finnes alltid blå som er bedre, alle trenger penger.

6438514[/snapback]

 

Skal vi fortsette på den tankegangen, så er det masse grønt som er finfint. Ingen trenger vel egentlig blå saker. Jevnt over så er vel epics på linje med et blått item som har ti level høyere requirement, så det kan gjøre spillet mye mer underholdende for en spiller. Selv om jeg egentlig kunne klart meg fint med et eller annet crappy gevær, hadde jeg PCB på hunteren min fra lvl45, og hadde det rasende festelig.

 

Det er fett nok at folk trenger penger, men hele N&G-systemet funker ikke hvis griske spillere trykker på need når resten greeder. Å forvente at alle er inneforstått med at "alle skal neede på BoE epics fordi sånn er det og alle vet det", går ikke, med mindre man snakker om det før instancen begynner. Og, når man ikke forventer at epics dropper, så skjer ikke det ofte.

 

At BoE items som blir needet på blir soulbound, er en fantastisk bra løsning, og jeg håper Blizzard hiver det inn om ikke så alt for lenge.

Lenke til kommentar

Reroll BoP?

Kan jo godt rolle, men er jo ikke noe vits siden den som vant første rollen ikke kan trade teh p0rple..

 

Og psilocybe, legger du virkelig merke til den bekreftelsesmenyenen når du roller om BoP?

Trykker automatisk "ok" elr "yes" elr hva det enn står jeg hvertfall :)

Lenke til kommentar

Du er absolutt ikke noe ninjalooter, og etter som roguen var bitch synes jeg du har full rett til å hevne deg etter som blizzard sine tiltak er mindre effektive enn øystein djupedals løfte om gratis bøker i vgs. Midt råd er å toppe det han gjør, kjør kampanjer på realmforumet hvor du finner opp noe slarv om roguen og får en kjenning av deg til å backe opp historien, du kan og psyke han ut med relativt skrudd tilsnakk. Jeg girer opp til top gear når jeg får sånne folk etter meg. Hadde en thread her engang om en rogue som flamet meg pga leather items på hunter, jeg publiserte alt han sa på realmforum og fikk medhold fra mange spillere. Til slutt blackmailet jeg guilden hans for 200-300g for å ta ned alle trådene jeg hadde om dette intreffet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...