TheBoz Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Fikk i går nye telefonen min, en W810i, som forøvrig fungerer bra men har fått ett lite problem nå. Innstallerte telefonen min på laptopen i går for å overføre filer, og det fungerte bra helt til i dag. Jeg hadde overført en fil, tok ut kabelen og skulle inn på telefonen igjen. Jeg kom inn på telefonen, men filen var ikke der jeg la den. Så jeg koblet telefonen til USB kabelen igjen, men nå får jeg meldingen: "Disketten i stasjon G er ikke formatert. Vil du formatere nå? (Ja) (Nei). Får dette å begge diskene, både den for minnekortet og for den for telefonminnet. Hva kan dette komme av og hvordan løser jeg dette? Jeg kjører forresten Windows 2000 på maskinen jeg har installert den på. Lurer på om det er fordi jeg tok ut kabelen uten å løse ut enheten i windows, enheten kommer nemmelig ikke opp på listen over enheter som kan løses ut.
Anette_ Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Kanskje ikke akkurat til noe hjelp, men brukte du Disc2Phone for å flytte filene?
TheBoz Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Kanskje ikke akkurat til noe hjelp, men brukte du Disc2Phone for å flytte filene? 6438934[/snapback] Nix, brukte bare den USB disken og flytta de over dit manuelt. Ikkelagt inn Disc2Phone da jeg egentlig ikke kan se at jeg har bruk for det. En liten oppdatering, det fungerer nå og da, men noen ganger får jeg melding om at jeg må formatere. Jeg trykker da nei, og åpner diskbehandling, og så går jeg inn på disken igjen og da fungerer det. Merkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå