Gå til innhold

424257354135.dll mange slike filer. hva er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

inne på min datamaskin og så inn på c: hardisken ser alt vanlig ut. ahr programfiler, windows osv osv. men går jeg nedover finner jeg flere hundre .dll filer. det er mange nr så .dll til slutt. hva er dette? hvor kom de fra? kan jeg slette dem? virus eller noe slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette er jo filer som noen programmer bruker, sletter du de får du nok problemer :hrm:

6428274[/snapback]

ja men det er ikke snakk om 2-3 filer. det er hundrevis av slike filer.

Skrevet

der fikk jeg tatt bilde. hvis du ser til høyre så er den faderen eller hva det heter ganske liten så kan gå langt ned før det stopper. utrolig mange filer som de du ser. en del hundre filer

Skrevet

Slett alle .

Det er ingen legale program som gjør dette , heller ikke lagrer dll'er under root.

Kommer de tilbake etter sletting har du definitivt en eller annen trojaner/virus.

Du jo også åpne en av de med en hexeditor for å sjekke etter names/company info i de.

Skrevet

Ser du har noe Logitechgreier - kan det være et webcam som knipser hvert minutt og ikke lagrer med rett filetternavn?

Lurer og på dette: WinPcap

Skrevet (endret)

winpcap har jeg på add or remove programs ja. ser at filene er laget med lav mellomtid imellom hverandre. hmm hva er det for noe? kan jeg fjerne det? husker ikke åssen jeg fikk det :(

Endret av Dilly Man

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...