Gå til innhold

Mages ultimate farming

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
De som er på PvE servere har helt klart en stor fordel.

6424886[/snapback]

Helt klart, rensket hele stedet for de, det godtok tydeligvis ikke tre alliance players :p

Skrevet

For en utrolig god build. Måtte bare prøve og det virker som bare f. Ingen essences ennå, men en del anna snask :)

Skrevet

Da var det enda flere som viste om mitt lille sted :(

Har grindet der siden patch 1.9. funka fjell da og, og enda bedre nå men men. :hmm:

Skrevet

Har holdt på i 30 min nå, og har :

40 cores

2 essences

3 elemental air

4 breath of wind

Helt grei tbh :)

Skrevet

Hihi, har vel holdt på i 2 timer tilsammen (har hatt "pauser", dvs litt AQ20 og spise), har nå 6 essences, nesten 100 cores, 13 breath of wind og 12 elemental air. Vil si dette lønner seg (har funnet en som betaler 15g for 30 cores :D).

Skrevet

Leste denne tråden og ble inspirert til å blåse støvet av min lille 36 mage, med ganske mye rested XP og rent talent-tree etter patchen. Specca litt diverse snacks i arcane, og drop av gårde til Arathi for å grinde fire elementals.

Jaggu funka det som en drøm. :D Med fireward + dampen magic kan man faktisk være komplett immun mot dem og plukke dem ned solo, eller man kan løpe rundt, samle de opp i hauger og spann, og denge dem ned.

La meg summere det opp med å si at jeg aldri har sett XP tikke inn SÅ fort noen sinne. :)

Skrevet

Og etter det jeg kunne se så er du immun mot daze sålenge du kan holde ice barrier oppe, noe som er lett med høyeste rank imp. dampen magic. Add to that 250 mana hver gang du resister....

Skrevet (endret)

Om det ikke allerede er nevnt, så er AOE-grinding av undead i scourge invasion utrolig bra også. Grinda i Tanaris for meg selv i to dager, har tjent over 200g i rene penger fra corpse, i tillegg til over 100 large brilliant shards som jeg får fra å disenchante gloves.

Edit: Gloves og bracers! Kan være lurt å ta en tur innom camper i nærheten innimellom for rare spawns.

Endret av Jonas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...