quizzer Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Hvis dette stemmer blir det digg...Skal bli gøy å spille alle de gode gamle på PSP..
j-- Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 å hærre, endelig FF VII til PSP Jeg kunne flippa for mindre, joo men ff vii er jo f.eks på 3 disker, som sikkert er på 650mb hver. Det blir et dyrt minnekort, eller hva?
Mala Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 (endret) å hærre, endelig FF VII til PSP Jeg kunne flippa for mindre, joo men ff vii er jo f.eks på 3 disker, som sikkert er på 650mb hver. Det blir et dyrt minnekort, eller hva? 6419085[/snapback] Det er nettopp i de baner eg tenker når eg sikter til om dette blir suksess eller ikkje. EDIT Suksess, kansje feil ord å bruke. Eg understreker uansett at det er fint å ha muligheten til dette. Endret 1. juli 2006 av Mala
Bertelsen Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Spillene vil nok bli komprimert, men husk at Sony planlegger å slippe ut et MS på 8GB. Kanskje det har noe med saken å gjøre?
Mala Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Spillene vil nok bli komprimert, men husk at Sony planlegger å slippe ut et MS på 8GB.Kanskje det har noe med saken å gjøre? 6420199[/snapback] Ja man får jo raskt noen titler inn på 8GB
Dunedain Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Men så må man jo betale. 6420435[/snapback] Ingenting er gratis nå til dags
Monkeyboy Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Jeg kommer til å laste ned FF VII og VIII, må nok gå til innkjøp av nytt minnekort ja. Har bare 1 gig nå. Håper at det går ann å lagre spillene på pc'en når jeg ikke spiller dem på psp'en, kan bli en del spill hvis prisen ikke er avskrekkende. Men hvis det kommer en godt fungerende homebrew ps-emulator, vil jeg heller kopiere over spillene som jeg allerede har kjøpt. For meg er det et stort poeng å kunne spille disse spillene på psp. Har lang reisevei til jobben med tog og da er alt som er bærbart min venn.
Anbefalte innlegg