Gå til innhold

Baron Rivendare dropper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At det dropper noe liknende fra de fire høres absolutt ikke ueffent ut. Vil tro det er derfor de har gjort det.

 

Jeg skrev for øvrig feil i den forrige posten, den er fjernet as of 1.11, dungeons ble buffa i 1.10.

6412875[/snapback]

 

Hvor har du det fra? Sikker på at det ikke bare er en av de mange mytene rundt den, som f.eks at man må være exalted med AD for at den skal droppe o.s.v.

6413769[/snapback]

det er så pisspreik som man skal ha det til... like sant som at hvem som er raidleder i MC/BWL avgjør dropraten på klasse-items (delvis hvem som får flest items)

Lenke til kommentar
At det dropper noe liknende fra de fire høres absolutt ikke ueffent ut. Vil tro det er derfor de har gjort det.

 

Jeg skrev for øvrig feil i den forrige posten, den er fjernet as of 1.11, dungeons ble buffa i 1.10.

6412875[/snapback]

 

Hvor har du det fra? Sikker på at det ikke bare er en av de mange mytene rundt den, som f.eks at man må være exalted med AD for at den skal droppe o.s.v.

6413769[/snapback]

det er så pisspreik som man skal ha det til... like sant som at hvem som er raidleder i MC/BWL avgjør dropraten på klasse-items (delvis hvem som får flest items)

6414898[/snapback]

 

Ja, det er utrolig teit. Men noe som er fakta er at det bare dropper nemesis av Nef. Allways. :wee:

Lenke til kommentar
At det dropper noe liknende fra de fire høres absolutt ikke ueffent ut. Vil tro det er derfor de har gjort det.

 

Jeg skrev for øvrig feil i den forrige posten, den er fjernet as of 1.11, dungeons ble buffa i 1.10.

6412875[/snapback]

 

Hvor har du det fra? Sikker på at det ikke bare er en av de mange mytene rundt den, som f.eks at man må være exalted med AD for at den skal droppe o.s.v.

6413769[/snapback]

det er så pisspreik som man skal ha det til... like sant som at hvem som er raidleder i MC/BWL avgjør dropraten på klasse-items (delvis hvem som får flest items)

6414898[/snapback]

 

Ja, det er utrolig teit. Men noe som er fakta er at det bare dropper nemesis av Nef. Allways. :wee:

6415100[/snapback]

(joa, samme med at netherwind er enda sjeldnere hos onyxia)

Men dere tar poenget......

Lenke til kommentar

Har hørt om denne mounten mange ganger før. Det er svært få som har den, mange flere som har ZG tigern/raptoren.

Når tier 0.5-questene kom, fikk Baron Rivendare to forskjellige loottables, en hvis dere når ham innen 45 min, en annen hvis dere ikke gjør det. Vil tippe at mounten er i begge tables, men har en så ekstrem liten dropchance at vi nesten aldri hører om den. Men jeg har hørt om mange som har den, og har sett masse bilder av den, så det går nok an å være heldig:D

 

Jeg ville nok aldri ninja den, den er jo like stygg som alle de andre skeletal-hestene. Har jeg rollet og vunnet, ville jeg nok solgt den, bids starting at 1000G?

Endret av Speik
Lenke til kommentar
Har aldri sett denne mounten droppe, ei heller noen bruke den.

Men, jeg har sett runeblade droppe.. vant det tilogmed på søndag^^

apropos ZG mount; 2 stykker som har den i guildet nå, MT1 og en Druid.

Raptor mounten that is.

:)

6415476[/snapback]

Dropper tigeren for horde og, og isåfall, kan ein tauren bruke den?

Lenke til kommentar
Geif skeletal horse. Jeg samler på ridedyr o.O.

6413993[/snapback]

 

du har nok med raptoren din :p

 

Har aldri sett denne mounten droppe, ei heller noen bruke den.

Men, jeg har sett runeblade droppe.. vant det tilogmed på søndag^^

apropos ZG mount; 2 stykker som har den i guildet nå, MT1 og en Druid.

Raptor mounten that is.

:)

6415476[/snapback]

Dropper tigeren for horde og, og isåfall, kan ein tauren bruke den?

6417770[/snapback]

Ja

Lenke til kommentar

jeg rolla ikke på den jeg :p orc på UD mount ser så stygt ut + at jeg har epic mount fra får som noen av de som var i gruppa mi ikke hadde. snill som jeg er tengte jeg at de trengte den mere enn meg. hva ska jeg med 2 epic mounts lissom. hvis ikke tigern fra zg dropper da, da tar jeg jo seff å roller/bruker dkp

Lenke til kommentar
Synes den mounten passer best til UD eller humans. Da humans som RP'er undeads som ikke er helt decomposed. Digger det :p

6426689[/snapback]

gnome > you :D

6426753[/snapback]

IIIH! Liker du små, kraftige folk med stutte armer og dritsvært hode fremfor en muskelkar med stor platerusting og healingabilities?! :ohmy:

 

*reroll tauren ---> eat Chokke*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...