Gå til innhold

Baron Rivendare dropper


Anbefalte innlegg

og hvordan kan de andre gruppemedlemmene bevise at de IKKE har epic mount, de kan bare si det for at de skal få rolle need.

 

Så du bruker din 60% mount framfor din 100% når du rir rundt eller skal til Strat?

6437940[/snapback]

sa jeg at jeg er en av de som skjuler epic mount? Nei...

Og er heller ikke jeg som bruker argumentet at de uten epic mount skal få mounten. Hadde mounten vært vanlig med 10% droprate hadde jeg ikke brydd dritten om den, men med tanke på at den er <0,1% så hadde jeg rolla need med en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om dette er sammenlignbart, men det er noe å spørre seg hva som får enkelte folk til å grinde utallige mengder med runecloth får å få andre raser sine mounts. Uansett, jeg syns valget om man skal rolle need eller ikke er individuelt. Det er tross alt en mount som er unik og som dropper hvert århundre.

 

Ta f.eks. en som samler på mount. Han har kjørt gjennom strat flerfoldige ganger uten hell, men plutselig en dag så dropper den, men han må gi den vekk siden en i gruppa ikke har epic mount. Ganske så trist, hmm? Og ja, folk samler på allverdens rare ting. Slå opp i Guinnes Rekordbok.

 

Hver strat gruppe jeg har havnet oppi, har dette temaet dukket opp der det har gjentatte ganger blitt vedtatt om mounten dropper, skal alle trykke need. De som har det tungt med samvittigheten kan selvfølgelig si pass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...