Gå til innhold

Fotokonkuranse Tema: VANN


Tdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grr! Fikk ikke sjansen til å delta selv, det til tross for at jeg hadde noen fantastiske ideer til vannbilder. Ber om å få egen konkurranse og poll, der jeg kan konkurrere mot meg selv.

6424508[/snapback]

Eh akkurat ja... Men kan du ikke ta bilde av idéene dine og legge de ut i bildekritikken? Spiller jo egentlig ingen rolle om man blir først eller sist her uansett... :)

Lenke til kommentar

Det virker som det er litt mindre interesse for konkurransen denne uka. Færre bidrag, til tross for at flere burde vite om konkurransen denne uken i forhold til sist.

 

550 har sett bildene, men bare litt over 30 har stemt.

 

Forrige runde ble jo presentert i nyhetsfeltet på startsiden til AKAM..kanskje det gjorde det lettere tilgjengelig?

 

Fortsetter vi neste uke?

 

Jeg er i alle fall interessert i å fortsette.

 

Tommy

Lenke til kommentar

OK.

 

I morgen (torsdag) klokken 20.00 avsluttes stemmingen, og vinneren kåres.

 

Vinneren må da komme med en ny oppgave på fredag (gjerne like etter midnatt, natt til fredag).

 

Vi kan så bruke fredagen, lørdagen og søndag (frem til kl. 20) på å levere inn bilder.

 

Oppgaven legges ut i "Annet(Akamera.no/.dk) slik som den ligger nå. Den må gjøre gjøres sticky..så er den litt lettere å finne.

 

 

Tommy

Lenke til kommentar
jeg har tenkt å prøve å delta på konkuranser jeg og, men jeg får aldri med meg når konkuransene er.

6441270[/snapback]

Same her. Husker først konkurransen etter at fristen har gått ut. Men eg håper at det vil bli holdt fleire sånne mini-konkurranser i vekene som kjem.

Lenke til kommentar

Da jeg sjekket like etter klokken 20.00 i dag, var "splash" og "i vannkanten" på delt førsteplass med 12 poeng. Spektrum var på tredjeplass med 10 poeng.

 

Nå har "i vannkanten" fått 13 poeng, men avstemningen var jo teknisk sett avblåst klokken 20.00

 

Hva gjør vi?

 

Tommy

Lenke til kommentar
Da jeg sjekket like etter klokken 20.00 i dag, var "splash" og "i vannkanten" på delt førsteplass med 12 poeng. Spektrum var på tredjeplass med 10 poeng.

 

Nå har "i vannkanten" fått 13 poeng, men avstemningen var jo teknisk sett avblåst klokken 20.00

 

Hva gjør vi?

 

Tommy

6446410[/snapback]

 

You're the boss

Lenke til kommentar
Da jeg sjekket like etter klokken 20.00 i dag, var "splash" og "i vannkanten" på delt førsteplass med 12 poeng. Spektrum var på tredjeplass med 10 poeng.

 

Nå har "i vannkanten" fått 13 poeng, men avstemningen var jo teknisk sett avblåst klokken 20.00

 

Hva gjør vi?

 

Tommy

6446410[/snapback]

La avstemningen fortsette til kl 0:00, så har vi kanskje fått en vinner?

Lenke til kommentar
Grr! Fikk ikke sjansen til å delta selv, det til tross for at jeg hadde noen fantastiske ideer til vannbilder. Ber om å få egen konkurranse og poll, der jeg kan konkurrere mot meg selv.

6424508[/snapback]

Det samme gjelder meg. Mitt bidrag finner man i den siste tråden min. Desverre vinner vel SirMaximus, med sine spektakulære krumspring.

Forbaska spradepave :hrm:

Lenke til kommentar
Grr! Fikk ikke sjansen til å delta selv, det til tross for at jeg hadde noen fantastiske ideer til vannbilder. Ber om å få egen konkurranse og poll, der jeg kan konkurrere mot meg selv.

6424508[/snapback]

Det samme gjelder meg. Mitt bidrag finner man i den siste tråden min. Desverre vinner vel SirMaximus, med sine spektakulære krumspring.

Forbaska spradepave :hrm:

6447057[/snapback]

:cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...