Nitrius Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 men etter 20 min testing på en spillbutikk i Bergen, så virker dette som en god investering.(Å lande et fly SKAL ikke være en walk-in-the-park så dette blir aldri en sim. En Sim kan absolutt ikke spilles med en 360/PS2/3 kontroller;-)) 6421000[/snapback] Vet ikke helt jeg, men har du satt kontrollen til real inni options? etter det så ble det ikke like lett å lande fra min del, både på hangarer og på vanlig rulle baner, men når du har mestret det så skjønner jeg, men vil ikke kalle dette det spillet hvor det er lett å lande akkurat. Vil heller si at dette er en blanding arcade og sim, er værtfall det nærmeste jeg har vært sim på konsoller, er greit at pc har titler som lock on, falcon 4.0 og disse flightsimulator spillene, men det er pc, på konsoll så er by far dette det nærmeste jeg har vært sim.
ØysteinT Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Det finnes etter min mening tre til fire "ekte" flysimmer i dag og det er FS 1-9(by far), Falcon 4.0 og Lock-on(mulignes jeg kan la F/A-18 på Amiga passere pga dens plassering i forhold til tid Da har du virkelig ikke spilt mange flysimulatorer... Jane's F-18, Jane's F-15, Jane's Apache Longbow 1+2, DI's Super Hornet, IL2 Sturmovik, X-Plane, European Air War, Fly II for å nevne noen fra toppen av hodet mitt. Øystein
Straffa Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Skrevet 2. juli 2006 Selvom Avanore syntes dette er en simulator, så kan jeg garantere ovenfor alle at Over G ikke er en FlightSim:-) Ganske langt unna. 6421000[/snapback] Jeg er ikke alene om å synes dette er mere sim enn arkade. Blazing Angels er arkade for meg, det nye flyspillet til PS3 ser arkade ut. Over G er ikke 100% simulator, det er jeg helt enig i. Du har ikke 500 knapper du kan trykke på inne i cockpit. Men det er nærmere fly sim enn arkade når det gjelder gameplayet og hvordan du styrer flyet.
Daisy Chain Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Hvordan er grafikken i forhold til Blazing angels forresten? Synes London levelet i demoen var ganske imponerende... Muligens det blir en tur innom Elkjøp på vei hjem fra jobb
TST Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Mistenker at denne tråden hadde et annet emnefelt for noen dager siden. Hvis emnefeltet ikke byttes tilbake til noe mer fornuftig, så blir denne tråden snart stengt for å være en uoversiktelig samletråd om ett enkelt produkt.
Straffa Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 (endret) Byttet den nå. Flere som har skaffet dette spillet? Fant en player review til som var bra skrevet This game is amazing , not SUPER amazing , but amazing ! this game outshines every flight game released for xbox , and xbox 360 . For those of you who have not played it , and are not sure about it , pay no attention to the haters of the game , this is a game that you have to play yourself to see if you enjoy it. The thing that may scare you away from the game when you first get it is the fact that you cant do loops , barrel rolls , or major arial menuevers. BUT!! this is just because you have the options on ARCADE , and can be changed to enable those menuvers . One thing i like about this game is that it is a close as a flight sim as you can get on a console , you can take off , land , and even taxi the runway. The flight realism is very accurate , you can black-out while pulling G's , and you can red-out when you go into a dive suddenly. You can also stall! The planes all have there own characteristics , Mobility ( turning and stuff ) , Power ( speed ) , avionics ( how technologicaly advanced the plane is ) , Air ( how good it is against aircraft based on the weapons it can carry) Land ( how good it is against ground targets , like the a10 being the best ) Sea ( how good the plane is against sea based targets ) You can customise the weapons on the plane (all of them) based on what they can have in real life! Almost all the planes need to be unlocked for multiplayer ( which is amazing ) . and all of the planes have differant cockpits based on the real thing ( very well modeled) The single player is a blast ! the main "campaign" is called Scenario , and you start off with tutorials and stuff and its really easy, most of the first missions are really easy ! BUT! later on in the game , it gets VERY challenging! By very challenging , i mean you will die 12- 20 times before completing a hard mission , but dont worry , when you beat the level , it feels SO GOOD! the acheivments are all very rewarding , most of the achievments are 25 points but they can go up to 40 points. Multiplayer ............. OWNS! this is my favorite feature , there is a mode called arena i think ( it might be strike ) where your team has a base ( airfeild , aircraft carrier , and other stuff ) that you have to defend or you can also be on the offensive , chooseing either to be a bomber to attack other bases , or a fighter to suppourt the bomber on your team! you need to play the singleplayer to unlock planes on multiplayer , but its worth it! the only problem i have with the multiplayer is that it has the same glitch as the early call of duty 2 ( where after a match you drop out and have to make a new game ) but it will be fixed ...... The graphics are not as bad as people say , this game has the most realistic clouds in any game EVER! Dont belive the haters! this game is too great to miss out on! Link Endret 3. juli 2006 av avanore
Mala Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Med så mye sprikende kritikk om dette spillet så finner eg denne setningen ganske så troverdig : "For those of you who have not played it , and are not sure about it , pay no attention to the haters of the game , this is a game that you have to play yourself to see if you enjoy it." Åssen er lyden i dette spillet, tar det såg godt ut på eit 5.1 system? Noen som har anlegg for dette?
Straffa Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 (endret) Med så mye sprikende kritikk om dette spillet så finner eg denne setningen ganske så troverdig : "For those of you who have not played it , and are not sure about it , pay no attention to the haters of the game , this is a game that you have to play yourself to see if you enjoy it." Åssen er lyden i dette spillet, tar det såg godt ut på eit 5.1 system? Noen som har anlegg for dette? 6429093[/snapback] Han mener vel om du liker fly sim på konsoll så burde man heller teste det selv i stedet for å lese reviews Støtter ikke alle x360 spill 5.1? Kan ikke svare deg her siden jeg ikke har koblet den opp til digital lyd. Har en kompis som har koblet opp og skal ta med spillet til han en av dagene. Endret 3. juli 2006 av avanore
Mala Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Ja altså, eg skjønnte det han meinte altså. Ville bare trekke det frem. Ettersom mange nettopp leser anmeldelser for å så droppe spillet. Ja det hadde vert toppers om du kunne fått testet det i 5.1 lyd
Tøffli Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Ja altså, eg skjønnte det han meinte altså. Ville bare trekke det frem. Ettersom mange nettopp leser anmeldelser for å så droppe spillet. Ja det hadde vert toppers om du kunne fått testet det i 5.1 lyd 6429141[/snapback] Ååå, du er bare ute etter å blåse støvet at Logitech anlegget ditt når 360 er tilbake du
Mala Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Ja altså, eg skjønnte det han meinte altså. Ville bare trekke det frem. Ettersom mange nettopp leser anmeldelser for å så droppe spillet. Ja det hadde vert toppers om du kunne fått testet det i 5.1 lyd 6429141[/snapback] Ååå, du er bare ute etter å blåse støvet at Logitech anlegget ditt når 360 er tilbake du 6429389[/snapback] Jammen jammen SELVFØLGELIG,BOXEN TOK KVELD 2 DAGER ETTER EG FIKK DET JO Det er ikkje rettferdig
Tøffli Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Hehe, skjønner deg GODT! Men ikke vent på 360'en din for sterkt... min har ligget på service senteret i 3 uker nå... og de skylder på problemer på verkstedet Så da har jeg ventet på 360 i godt over en måned siden de sendte tilbake en ikke fungerende konsoll den første gangen!
TST Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg