Gå til innhold

Graagh's nye film!


Gjest

Anbefalte innlegg

bare godta det trevakt, slutt og legg inn egne poster på forumet.

alle vet hvem du er og komer til å flamet deg evig. sånn er livet.

 

slutt, før du blir bann for fjerde gang

 

filmene dine var ikke noe bra og jeg likte heller ikk graag filmen noe særlig. gi opp!

 

hilsen en real life venn av trevakt.

 

(60 pala)

6467785[/snapback]

HAHAHAHA HAHAHAHAHAA HAA

 

Jeg anger på akkurat at jeg brukte Trevakt til å lagge ut Graagh filmen, siden hvis en annen hadde gjort det, eller hvis jeg hadde laget en ny bruker, så hannde den føtt seriøs og mye bedre kritikk tilbake.

6468016[/snapback]

 

Der har han faktisk et veldig godt poeng. Hadde han laget tråden under en ny bruker, hadde det antageligvis ikke blitt noe flaming i det heletatt.

 

:hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har nettopp sett filmen og er grådig skuffet. en ting skal han ha.... han har imba gear. men filmen var verken underholdene eller imponerende. seriøst han har ikke noe spesielt skills. kem som helst kunne kicket ass med det gearet der. hater btw wsg filmer.

det virker rett og slett som det ikke som det går an å lage en god pvp film med warrior. den eneste gode eg har sett ever e laintime sin. warrior pvp filmer var faktiske my bedre før epic "eksisterte".

 

eg gir den 2/10 :thumbdown:

Lenke til kommentar

Lanitime varer evig, og det er bare det samme hele tiden. Og når jeg så den, syntes jeg den var veldig kjederlg, og det varte veldig legne med bare det samme. ikke noe underholdene i detheletat.

Brutal Fury 2 derimot var spenende fra start til slutt, og jeg måtte se den mange ganger.

warrior pvp filmer var faktiske my bedre før epic "eksisterte".

Ja, det var gode tider før alle warriors og sånn fikk fullt epic og legndarys. Da det best våpenet var Arcanite Reaper, og Obstian Edged blade var som ..hmmm.. might of menethil er nå. Det var tider.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Brutal Fury 2 var på 9.6 i snitt i votes på warcraftmovies.com for litt siden, men den har gått ned til 6.9 sist gang jeg så. Mye på grunn av en som vota 1. Men den har hatt 9000 downloades på to dager, og er på tredjeplass på "whats HOT this week" nå.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Noen som kan linke til filmen? Jeg søkte etter på google. Men kom opp på ei japansk side:

 

Edit: Sorry dudes. Trenger ikke hjelp, fant fila i førstepost. Lal! Det var bare at jeg starta mitt i tråden da jeg kom hit...

Edit2: Det viser seg at jeg nettopp åpna tråden igjen, sorry.

OG det viser seg at jeg kom meg inn i denne tråden da jeg var innom "mimre"<3<3 trååden.

Edit3: 16 Månder og 13 dager siden forigje post. Hurray. Jeg skammer meg.

Edit4: Skal ta meg en varm dusj og tenke over hva jeg har gjort....

Edit5: Viser seg at filen ikke eksisterer på filefront lengere. Oppdaga også at dette er en WOW film. Og som sakt, jeg har ikke spilla mye wow (1 ukesgreie) og dermed forstår plenty lite av hva som skjer. Byebye>!

post-123709-1196004684_thumb.jpg

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
bare godta det trevakt, slutt og legg inn egne poster på forumet.

alle vet hvem du er og komer til å flamet deg evig. sånn er livet.

 

slutt, før du blir bann for fjerde gang

 

filmene dine var ikke noe bra og jeg likte heller ikk graag filmen noe særlig. gi opp!

 

hilsen en real life venn av trevakt.

 

(60 pala)

<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>HAHAHAHA HAHAHAHAHAA HAA</span>

 

Jeg anger på akkurat at jeg brukte Trevakt til å lagge ut Graagh filmen, siden hvis en annen hadde gjort det, eller hvis jeg hadde laget en ny bruker, så hannde den føtt seriøs og mye bedre kritikk tilbake.

Så egnetlig ødlgegger jeg respekten deres til Graagh med å bruke denne brukeren. Og det er jeg lei med for.

 

 

Filmen var grei nok den, men har sett bedre.

Jævla med flaming på forumet her då, folk må da få lovt til å legge ut en film her og sine meninger uten at 4 sider med piss snakk dukker opp?! Dette blir for dumt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...