Gå til innhold

Hva er din IQ?

Speik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg fikk 7 av 9 på sesjon, der 3 er normalt :)

6407351[/snapback]

Snittet er ikke 3, det er bare noe de forteller deg. Blant samtlige av mine venner har bare en endt opp med 3 på den testen. Spør litt rundt, se hvor mange som faktisk har fått 3 og det vil gå opp for deg også.

Skrevet

Vi fikk vite at 4 var snitt, og det tror jeg faktisk på, for i min gruppe var det utrolig dårlige resulater....

Unntak? ja selvfølgelig, ellers hadde jeg jo ikke skrevet dette, og unntaket fikk faktisk 9 av 9;)

Skrevet

Fikk 112, men trykka vilt på slutten. Da de begynte med flere prikker per sirkel og diverse former i 4x4-felter forsvant det helt for meg.

Og visstnok er det lettere å score høyt på IQ-tester hvis du har tatt mange av dem eller tar dem jevnlig, fordi du lærer deg mønstrene de bygger opp oppgavene etter.

Skrevet

Ble drittlei, så trykka vilt dei siste 10-15 oppgavene, men klarte 124. iqtest.dk

Har dog tatt andre iqtester og fått over 140.

Skrevet
Jeg fikk 7 av 9 på sesjon, der 3 er normalt :)

6407351[/snapback]

Snittet er ikke 3, det er bare noe de forteller deg. Blant samtlige av mine venner har bare en endt opp med 3 på den testen. Spør litt rundt, se hvor mange som faktisk har fått 3 og det vil gå opp for deg også.

6408171[/snapback]

Hva er det dere snakker om? Link?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...