Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damm, du slo meg med to minutter. ;)

Jeg likte den. Litt friskt synes jeg. Men kanskje fordi nesten alt nytt av The Shins begynner å bli friskt etter at jeg har spilt ihjel alle tidligere album, låter, samt. Broken Bells.

Skrevet (endret)

Sier meg enig med frøkenen over. Max knall!

Måtte sjekke ut orginalen. HNGH!!!

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Skrevet (endret)

Må si jeg tror Lana Del Rey er bare god som plateartist, ikke som liveartist? Så henne på SNL i går. Ikke så imponerende må jeg si den "liveopptreden" var, og det til tross for at jeg er noe fan og likte Born To Die-videoen. Hele greia virka rar. Hva med dere, som bryr dere nok til å kommentere?

http://www.youtube.com/watch?v=ppMVOIz43_c

Endret av Mahavishnu
Skrevet

Det hadde virkelig vært noe, men med Kylesa den åttende og Youth Pictures of Florence Henderson, Dråpe og Caspian den ellevte ville det blitt en særs travel uke.

Ellers er det snart tid for de beste albumene fra 2011 som jeg ikke hørte i 2011. For øyeblikket er favoritten Old Raves End. Diggggg future garage.

Skrevet

Er ikke Florence den tiende? Uansett om de kræsjer så velger jeg Tim Hecker anyday. Større sjangse for at Florence spiller igjen i Oslo i nærmeste fremtid enn at Tim Hecker gjør det. Blir noe annet med Caspian da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...