Gå til innhold

Disse Bærbare pc'ene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Det er gode tilbud.

 

Pcen fra Komplett har fremtidsrettet cpu med støtte for 64bit. Skjermkortet skal ha eget minne og holder til alt av kontorarbeid og svært enkel spilling.

 

Pcen fra MPX har noe kraftigere skjermkort og dobbelkjerneprosessor, men ikke støtte for 64bit.

 

Hva er ditt bruksområde?

 

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

ville aldri funnet på å kjøpt acer i allefall. når de plasserer lyd inn og utgangene foran bør det ringe noen bjeller. ser ut som om acer ikke har peiling på å bygge bærbare. hp, derimot, har det. dell ville jeg glatt ha styrt unna, i allefall "folkemodellene": trolig 2. og 3. sorteringskomponenter og dårlig konstruksjon

Lenke til kommentar
ville aldri funnet på å kjøpt acer i allefall. når de plasserer lyd inn og utgangene foran bør det ringe noen bjeller. ser ut som om acer ikke har peiling på å bygge bærbare. hp, derimot, har det. dell ville jeg glatt ha styrt unna, i allefall "folkemodellene": trolig 2. og 3. sorteringskomponenter og dårlig konstruksjon

6404183[/snapback]

 

At acer har lyd foran er vel et kompromiss som acer har måttet gjort, det er nok ikke gjort av mangel på kunnskap... De produserer jo en del pc'er i verden...

 

Og at dell bruker 2. og 3.sortering... :ermm:

Tror ikke det ville lønne seg, med tanke på at mange kjøper med neste-dag-garanti'en. På en reperasjon går det veldig raskt 2-5000kr for dell. Da lønner det seg ikke å spare inn 100kr i deler pr maskin!

Lenke til kommentar

Hei .

 

ingen av disse er noe særlig til Spill , MPX er best på kontor aplikasjoner ( pga dual core) og Komplett sin er den enste du kan kjøre 64 bit Windows /Linux på .

 

Jeg har akkurat kjøpt denne , som er bedre enn Komplett maskinen til standard kontorprogrammer , og knuser begge i Spill . Skal en laptop brukes i spill er 6600go skjermkort et minimum etter min mening .

Lenke til kommentar
Hei .

 

ingen av disse er noe særlig til Spill , MPX er best på kontor aplikasjoner ( pga dual core) og Komplett sin er den enste du kan kjøre 64 bit Windows /Linux på .

 

Jeg har akkurat kjøpt denne  , som er bedre enn Komplett maskinen til standard kontorprogrammer , og knuser begge i Spill . Skal en laptop brukes i spill er 6600go skjermkort et minimum etter min mening .

6404491[/snapback]

Ja det stemmer. Du må opp i den prisklassen skal du få en pc som takler spill bra.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...