Evil-Duck Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Jeg har en datamaskin som jeg har kjøpt (ikke sat sammen selv) . jeg kunne tenkt meg å sette inn et par katoder inni der men der står et klistermerke over der jeg åpner. lurte på om garantien ryker vist jeg bryter dette klistermerke ? ( der står OK på klistermerke) Endret 27. juni 2006 av evilduck91
oysfaerg Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Står det "OK" med grønn tape betyr det bare at den er kvalitetstestet og sikret fra produsent (dvs. at maskinen fungerer, alt er satt på plass osv). Står det derimot "Warranty void if broken/removed" er det noe annet. Ta kontakt med de som bygde maskinen, så får du svar.
Evil-Duck Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Det er bare et grønt rundt klistermerke som står OK på da. det var komplett som bygde PCen.
-Alex- Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 ( der står OK på klistermerke) Da er det vell ok da.
Nuffern Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Der jeg jobber selger vi maskiner av merkene: HP, Fujitsu/Siemens, Medion og Acer. Ingen av disse har noen gang brydd seg om at kundene åpner maskinene, og setter inn nye komponenter. Kan aldri tro at Komplett gjør det heller. Skulle det derimot bli et problem med maskinen, og det skyldes komponenten du har satt inn. Så stiller du svakt. Det samme gjelder om du er klønete og ødelegger noe når du er inne i maskinen.. goes without saying.
Evil-Duck Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Der jeg jobber selger vi maskiner av merkene: HP, Fujitsu/Siemens, Medion og Acer. Ingen av disse har noen gang brydd seg om at kundene åpner maskinene, og setter inn nye komponenter. Kan aldri tro at Komplett gjør det heller. Skulle det derimot bli et problem med maskinen, og det skyldes komponenten du har satt inn. Så stiller du svakt. Det samme gjelder om du er klønete og ødelegger noe når du er inne i maskinen.. goes without saying. 6396669[/snapback] nå skal jeg bere legge inn noen Katoder hva galt kan sje ??
Aetius Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Tror det finnes presedens for at komponentene i en PC telles som gjenstender i seg selv, og ikke hele PCen, sånn mht reklamasjon etc. Dersom du har plukket inni PCs kan du vel imidlertid ikke reklamere på selve byggingen av PCen, dvs arbeidet som butikken har utført ved å bygge PCen for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå