Gå til innhold

Har noen flashet X1800GTO her?

eskarls

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å kjøpe et x1800GTO, men lurer veldig på om folk har greid å flashe kortet? Gjerne ta med overklokking også hvis du har gjort det :)

Jeg tenker på å kjøpe Sapphire X1800GTO!!

Har et X800GTO nå som jeg ikke greide å flashe, og som er klokka til 550/550.

Tror jeg vil få en vesentlig ytelse forbedring hvis jeg får et x1800gto kort som jeg får flasha og klokka!

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg lurer på å kjøpe et x1800GTO, men lurer veldig på om folk har greid å flashe kortet? Gjerne ta med overklokking også hvis du har gjort det :)

Tror jeg vil få en vesentlig ytelse forbedring hvis jeg får et x1800gto kort som jeg får flasha og klokka!

Hva mener dere?

6385454[/snapback]

Hei

Dette skal gå ann å sjekke på kortet, bakom kjøleviften sitter det en kjøledings. Imellom disse er det en rad svarte firkanter, hvis det er seks stykker der er det mye mulig at det går å flashe kortet.

Personlig så holder jeg meg et godt stykke unna sånt fordi det kan gå feil å da koster det.

Skrevet

Har ikke lyst å kjøpe et nytt kort, for så å ta av vifta for å sjekke om det går. Hvis mange hadde greid det her, ville jeg kanskje kjøpt for å prøve!

Skrevet

Hva mener dere?

6385454[/snapback]

Hei

Dette skal gå ann å sjekke på kortet, bakom kjøleviften sitter det en kjøledings. Imellom disse er det en rad svarte firkanter, hvis det er seks stykker der er det mye mulig at det går å flashe kortet.

Personlig så holder jeg meg et godt stykke unna sånt fordi det kan gå feil å da koster det.

6391349[/snapback]

ikke under viften men bakom!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...