Gå til innhold

Hva slags socket er dette?


deezer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en Glacial vifte på min P4 1,6GHz (@1,73GHz) og har aldri mer enn 38 grader, og det er ved full load i flere timer. Har bare den viften i kabinettet, virkelig bra vifte til under 100kr.

Ser nesten ut som stock og bråker nesten ikke. Min er vel to år gammel og holder fortsatt, har bare tørka litt støv av en gang i bland.

Lenke til kommentar
Jeg har en Glacial vifte på min P4 1,6GHz (@1,73GHz) og har aldri mer enn 38 grader, og det er ved full load i flere timer. Har bare den viften i kabinettet, virkelig bra vifte til under 100kr.

Ser nesten ut som stock og bråker nesten ikke. Min er vel to år gammel og holder fortsatt, har bare tørka litt støv av en gang i bland.

6383633[/snapback]

 

Prosessoren min ligger ofte på 62 grader ved full load, og det kan hende at pc restarter p.g.a prosessoren blir for varm. Må jeg ta ut hele hovedkortet for og montere viften?

Lenke til kommentar

HP med produktnr og modell står på parallell porten og HK navn på kortet godt synlig mellom kablene på bildet. :)

 

Jeg kan anbefale denne, men det spørs om det er litt overkill. Bruker den dog selv i en server for å ha den stillegående.

 

Thermalright XP-90RT CPU-Kjøler Socket478

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...