Gå til innhold

Får ikke logget meg på msn-->[FUNNET SVAR]

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvorfor får jeg ikke logget meg inn på msn? Klarer det med andre epostadresser men ikke med den jeg bruker.

Windows Live Messenger.

Endret av dorull_tom92
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kommer det opp at du har feilsøk eller noe lignende det? Jeg har sånn feilsøk problem, må bruke windows messenger :(

6377964[/snapback]

Last ned msn 7.5 folkens

Skrevet (endret)

Har nok ikke no med MSN Messenger å gjøre. Derfor er det samme hvilken man prøver.

Endret av wil
Skrevet
Kommer det opp at du har feilsøk eller noe lignende det? Jeg har sånn feilsøk problem, må bruke windows messenger :(

6377964[/snapback]

Last ned msn 7.5 folkens

6378009[/snapback]

Har lasta ned alle MSN versjonene det siste året, samma problem på alle :(

Skrevet

6377964[/snapback]

Last ned msn 7.5 folkens

6378009[/snapback]

6379588[/snapback]

samma her også... Hva kan jeg gjøre?

Skrevet

6377964[/snapback]

Last ned msn 7.5 folkens

6378009[/snapback]

6379588[/snapback]

samma her også... Hva kan jeg gjøre?

6394887[/snapback]

Sendte inn en klage og fikk svar tilbake at de ikke kunne hjelpe meg med problemet. idiota!! :mad::mad::thumbdown:

Skrevet
Fins programmer som kan sperre kontoer fra å få til å logge seg på, så kanskje du har noen fiender?

6411130[/snapback]

Neida, har sendt inn en ny klage(litt mer detaljert :p ). Til alle dere som plages, Her er svaret;

Fra: MSN Customer Support <[email protected]>

Sendt: 1. juli 2006 14:03:02

Til: <[email protected]>

Emne: RE: SRX1016488296ID - MSN Messenger:Jeg trenger å få rettet p:Tilkobling:80004005

| | | Innboks

Hei xxx

Takk for at du kontaktet MSN Messenger.

Jeg heter Tomas og jeg forstår at du har problemer med (paraphrase). Jeg beklager så meget for problemene dette har forårsaket.

Når du prøver å logge på MSN Messenger og du får følgende feilmelding:

"Beklager, men vi kunne for øyeblikket ikke logge deg på Messenger tjenesten. Vennligst prøv igjen senere. 80004005"

MSN abonnetntskunder: Detaljseksjonen for Status og Kundestøtte siden kan vise følgende feilmelding:

"80004005: Beklager, men vi kunne for øyeblikket ikke logge deg på Messenger tjenesten. Vennligst prøv igjen senere".

Dette er en vanlig feilmelding for tilkoblingsproblemer for MSN Messenger, og representerer forskjellige årsaker til tilkoblingsporblemer.

For å fikse dette problemet prøv følgende:

1. Finn først ut hvilken versjon av Messenger det er du bruker:

- I Messenger, klikk "Om Messenger" på "Hjelp" menyen.

Basert på informasjonen vi har mottatt bruker du Windows XP. Den nyeste versjon av Messenger for din Windows versjon er 8.0.

2. Hvis du ikke har installert seneste versjon, installer nyeste evrsjon av Messenger ved å følge disse stegene, om du har gå til steg 3.

- For å installere Windows Live Messenger.

a. Gå til http://ideas.live.com.

b. Under "Windows Live Messenger Beta" klikk "Last Ned".

c. Følg stegene i installasjonsveiviseren for å fullføre installasjonen.

- For å installere MSN Messenger

a. Go to http://join.msn.com/messenger/overview.

b. Klikk "Last ned Nå".

c. I vinduet for filnedlastingen klikk "Åpne" eller "Kjør" for å starte installasjonen.

d. Følg stegene i installasjonsveiviseren for å fullføre installasjonen.

3. Fjern enhver tredje-parts add-ons for Messenger, som for eksempel Messenger Plus ellerr Smiley Central.

4. Slett cache filer for alle kontoer som logger på Messenger på din datamaskin:

- For MSN Messenger

a. Følg ett av disse stegene:

-- Hvis din datamaskin kjører Microsoft Windows 2000 eller Windows XP, klikk "Start", klikk "Kjør" og skriv inn "cmd" og klikk så "OK".

-- Hvis din datamaskin kjører Windows 98 eller Windows Millennium Edition, klikk "Start", klikk "Kjør" og skriv inn "command" og klikk så "OK".

b. I command prompt, skriv inn følgende kommandoer. Etter hver kommando trykk ENTER:

cd\

cd %appdata%\microsoft

cd "msn messenger"

del /s listcache.dat

- For Windows Live Messenger

a. Sørg for at "Vis gjemte filer og mapper" er aktivert:

i. Høyreklikk på "Start" og klikk så "Utforsk" for å åpne Windows Explorer.

ii. PÅ "Verktøy" menyen klikk "Mappe innstillinger" og klikk fanen "Utsikt".

iii. Under "Avanserte innstillinger" velg "Vis gjemte filer og mapper".

iv. Klikk "OK" for å lukke vinduet.

b. Lokaliser følgende mappe og slett deretter innholdet i mappen:

C:\Dokumenter og Innstillinger\[DITT WINDOWS PÅLOGGINGSNAVN]\Kontakter\2513451922

c. Lokaliser følgende mappe, og slett deretter begge mappene som finnes inni denne mappen:

C:\Dokumenter og Innstillinger\[DITT WINDOWS PÅLOGGINGSNAVN]\Lokale Innstillinger\Applikasjons Data\Microsoft\Windows Live Kontakter\2513451922

6. Forsøk å logge på Messenger igjen

Takk for at du bruker MSN Messenger. Hvis du har noen andre problemer er det bare å skrive tilbake så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

Med vennlig hilsen

Tomas

MSN Messenger

.

--- Original Message ---

From: [email protected]

Sent: 29 June 2006 20:06:39 UTC

To: mmssupport_no

Subject: MSN Messenger:Jeg trenger å få rettet p:Tilkobling:80004005

Tjeneste: [service:]

MSN Messenger

Type problem: [What type of problem do you have?]

Jeg trenger å få rettet på noe []

Tilkobling []

80004005 []

Fullt navn: [Full Name:]

xxx xxx

Hvilken e-postadresse skal svar sendes til? [What e-mail address would you like a response sent to?]

[email protected]

Den primære e-postadressen / medlems-IDen som er tilknyttet kontoen du spør om: [Primary e-mail address/member ID associated with the account you are inquiring about:]

[email protected]

Beskriv problemet eller forslaget. Når det gjelder problemer, bør du få med disse detaljene: Tidspunkt og dato da feilen oppstod, det du holdt på med i produktet, og eventuelle feilmeldinger du mottok. []

Når jeg prøver å logge meg på med: [email protected] kommer det frem enn feilmelding. Men når jeg prøver å logge meg på med den på en annen data klarer jeg det. Og når jeg logger meg på med enn annen adresse på min data klarer jeg det. Det er [email protected] som ikke klarer å logge seg på på min data. Jeg klarte det før. Har prøvd å laste ned andre versjoner av Messenger, men det virker forsatt ikke. Dette har vart i 2 uker og det går ikke over. Er veldig irritert og jeg skønner ikke hvorfor jeg ikke klarer det!!

Venter på svar...!

-xxx xxx

Hvor ofte oppstår problemet: [Frequency of the issue:]

Alltid til stede

Hvor prøver du å koble til fra? [Where are you trying to connect from?]

Hjem

Hvilken versjon av Messenger bruker du? [Which Version of Messenger are you Running?]

8.0

Hva slags Internett-forbindelse har du? []

Kabelmodem

Hvilken leverandør av taletjenester bruker du? []

Annet

Hvis du har en brannmur, hvilken er det? [if you have a firewall, which one?]

Windows XP Internet Connection Firewall

Hvordan fikk du tak i programvaren? []

Nedlasting fra MSN

Hvilket operativsystem bruker du?Windows XP: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR 2.0.50727) [Which operating system are you using?]

Hvilken webleser bruker du?: IE6 [Which browser are you using]

Plassering: no-no - Norsk (Norge) [Location: no-no - Norwegian (Norway)]

Type kundestøtte: E-poststøtte

Type of Support: E-mail Support

:dribble: Dette hjalp no oss meg så... good luck ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...